Gierige acties deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door goblins, 17 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Dat dacht ik ook meteen haha

2. Salentein

Salentein Niet meer actief

Ja dit, of ze vinden het ongemakkelijk dat vrienden de tickets gaan betalen. Of betaal je altijd elk jaar van iedereen de tickets @DQueen ? Of betaal je nu speciaal als verrassing de tickets van die ouders? Misschien kunnen of willen jullie beste vrienden die tickets zelf niet betalen en vinden ze het dus ongemakkelijk dat jullie het aanbieden aangezien het hun (schoon)ouders zijn. Ik zou het namelijk ongemakkelijk vinden als mijn beste vrienden de tickets van mijn ouders gaan betalen. En wie weet willen ze gewoon lekker een jaartje zonder ouders met vrienden weg! (Vooral zonder je schoonmoeder haha)

fanona vindt dit leuk.
  3. DQueen

DQueen Niet meer actief

nee want aan de andere kant baalt ze ervan dat ze geen oppas mee heeft voor de avonden nu. Ze zegt ook letterlijk het is geen privacy kwestie maar ik ga niet hun vakantie betalen.

Salentein vindt dit leuk.
  4. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Man ging een vriend helpen met klussen in zijn nieuwe woning (uur rijden) en moest zelf zijn boterhammen en drinken mee nemen. Zelfde als bij de verhuisdag...

5. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.875
    7.938
    113
    Nou dan betaalt ze niet hun vakantie, maar dan betaalt ze hun voor het oppassen. Kunnen ze daar hun ticket van betalen :)

Gewooniemand en Salentein vinden dit leuk.
  6. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Omg wat slecht dit!

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Nou dit inderdaad, ik zou het ook niet gebruiken, maar zo’n kunststof badje is natuurlijk prima schoon te maken en her te gebruiken en een tummitub is hij uitstek iets wat ouders misschien soms leuk vinden om eens uit te testen. En die speentjes, ja, ik vind dat persoonlijk ook een beetje goor, maar daar gaat het toch niet om? TS noemt deze dingen als gierige acties en dat vind ik dan weer onzin hier.

8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik vind het heel vreemd dat je iets cadeau geeft en vervolgens terug vraagt.

sannever vindt dit leuk.
  9. momwithcamera

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Vind een kraamzorg die zelf een tummytub heeft niet gek. Ik had zelf ook een tweedehands, en de kraamhulp heeft m nog met alcohol gereinigf voor eerste gebruikt en dan is t echt prima hoor. Als je bij gezinnen kraamt die die spullen niet inhuis (kunnen) halen en het maakt jouw werk makkelijker...

Yep... niet dat wij perfect zijn, maar bij onze verhuizingen zorgde ik wel dat er tijdens het klussen altijd drinken, koek en lunch in huis was. En tijdens de verhuisdag kroketten en een grote pan soep. Minste dat je kunt doen als mensen je gratis helpen...

jojo85 en Floeperd vinden dit leuk.
  10. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Dat wij, onze trouwlocatie, de ochtend na de trouwerij, voor 0900 opgeruimd moesten hebben.
    Misschien is t normaal hoor dat je de volgende dag moet opruimen, maar vond t echt zó stom.

Gelukkig waren mijn ouders zo lief om met een kater alles op te ruimen ;)

Gewooniemand en DQueen vinden dit leuk.
  11. momwithcamera

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Was er de volgende dag weer een bruiloft? Ik ben eens op een huwelijk geweest waar de ballonnen van de vorige dag nog in de dinerzaal hingen, in kleurthema geel (wat dus niet het kleurthema van die dag was). Dat was ook wel een beetje raar.

12. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Precies. Heb altijd wat in huis. Wie er ook komt. Als er een monteur of installateur komt krijgt ie altijd wat drinken en/of eten. Vind ik meer dan normaal!

Over tummytub gesproken. Mijn kraamhulp had hem ook. Ze vroeg aan mensen die alleen een badje hadden, zoals wij, of we het een keer wilden proberen alvorens er een aan te schaffen. Ding wordt echt wel schoon gemaakt en jemig zeg... je kan ook wel heel erg vies van anderen zijn. In een restaurant zit je ook met je blote reet waar een ander net gezeten heeft...

Gewooniemand, lidu1, Simba1992 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao: Ik heb wel meestal een onderbroek aan! :p

spruitje80, DQueen, Floeperd en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.875
    7.938
    113
    Ik neem aan dat je het toilet bedoelt? :roflmao:
    Nou dus echt niet hè!!! Of ik behang de hele bril met wc papier of ik ga er hoven hangen, maar no way dat ik in een openbaar toilet op de bril ga zitten.

Met tummytubs geen ervaring, maar eerlijk gezegd ga ik in een hotel ook niet in bad liggen. Vind ik ook geen fris idee.

DQueen en Floeperd vinden dit leuk.
  15. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ik niet hoor!

Maar ja bedoel uiteraard op de wc. Kon het niet meer aanpassen :oops:

16. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Aan de eene kant wel, maar voordat het op de stort beland is dit wel beter.
    Zelf zie ik mij niet als gierig, maar ik probeer wel tot op zekere hoogte milieuvriendelijk te zijn, dus voordat ik iets weggooi vraag ik altijd of iemand het nog wil hebben, bv op een weggeefhoek.

17. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Maar daar zit je alleen met de billen op. In een badje was je ook het gezicht van je baby...

18. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Ik heb een familielid die benzinegeld aan zijn 80 jarige moeder vraagt als hij haar bij uitzondering een keer naar het ziekenhuis moet rijden (geen 5km verderop). Of als hij een pak sap voor haar meneemt moet hij die 88ct terughebben! Zeer vreemd

jojo85 en Gewooniemand vinden dit leuk.
  19. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Ik vind het raar als je iets terug verwacht of eist, maar als de ontvanger het niet meer gebruikt en jij kan het voor je werk gebruiken, dan vind ik het helemaal niet vreemd om te vragen.

Kolibrie2 vindt dit leuk.
  20. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Naar wat voor restaurants ga jij? :roflmao:

Deel Deze Pagina