Dat is toch het punt helemaal niet? Ik vind dat je een cadeau GEEFT en niet als een soort bruikleen beschouwd. Hier is je cadeau, ik wil het over een jaar weer terug. Ik leen nu een aantal babyspullen uit, daarbij duidelijk gezegd dat het te leen is en dat ik het dus een keertje terug wil. Geef ik iets als cadeau dan verwacht ik het niet weer te zien. Of ze moeten zèlf vragen of ik het graag wil hebben omdat het anders toch weg gaat en ik het nu kan gebruiken. Maar als ze het verkopen of weggeven aan een ander hoor je mij niet en vind ik het geen probleem. Het is tenslotte van hen en niet van mij. Ik vind het geneuzel over 2ehands badjes/tummytub die vies zijn ook apart. Nieuw uit de winkel weet je ook niet waar het badje is geweest en wie er allemaal aan hebben gezeten.
Ik quote even jou, maar deze vraag is eigenlijk voor iedereen die reageert op een tweedehands badje. Waar zijn jullie precies bang voor? Het ergste dat er gebeurt kan zijn is dat er een andere baby in geplast of gepoept heeft tijdens het badderen. Even schoonmaken en het is toch klaar? Wanneer je eigen baby in het badje heeft geplast of gepoept koop je toch ook geen nieuw badje maar maak je het schoon?
Wist jij dat de 'poepbacterie' door zeker 10 lagen wc-papier gaat?? Aangezien ik er vanuit ga dat jij geen hele bouwwerken maakt in een restaurant, zou ik zeggen: Gewoon maar gaan hangen dus
Even of topic..... Hoe komt een poepbacterie op de bril? Door te hangen! Voor iedereen is het beter als ook gewoon iedereen gaat zitten
ja ieuw! ik ga altijd gewoon zitten als het ergens is waar je zeker weet dat er elke dag een poetslap overheen gaat. En soms misschien niet terwijl ik dat wel denk. Ik ben nooit ziek en heb ook nog niets anders gekkigs opgelopen dus ik denk dat t niet zo erg is om op een toiletbril te zitten waar meerdere mensen op zitten.
Om even voor mijzelf te spreken: Ik vind een tweedehands badje niet prettig. Als mijn eigen kindje in badje plast/poept is dat van het kind zelf en maak ik het goed schoon (wie zegt dat een ander dat ook doet). Buiten dat, ga ik zelf ook niet in een hotel ofzo in een bad zitten... Vind dat gewoon vies.
Enne een gebruikt badje vies? In het zh word je kind ook gewassen in een badje waar 100den baby's voor je zijn geweest. Mijn dochter ook aangezien wij een week moesten blijven. Ieeeel
Whahaha Ik gebruik wasbare luiers voor de jongste. Da's pas vies! (En misschien ook wel gierig, want bespaar er een hoop geld mee en heel wat ritjes naar de winkel).
Voor een markt op school hadden de kinderen een zelf meegebracht shirt beschilderd on te verkopen voor het goede doel. Komt een moeder aan mij vragen of ik voor haar dochter de prijs van het (zeeman) shirt wilde aftrekken van de koopprijs, ze wilde niet twee keer betalen.
Ik snap 'm niet helemaal denk ik. Althans ik snap de opzet van de markt denk ik niet. Aan wie werden die T-shirts verkocht dan? Gewoon aan alle moeders?
Ik denk dat ze bedoelt dst je als moeder het shirt levert. Het kind het shirt beschilderd en je het dan terug kunt kopen. Het bedrag gaat dan naar een goed doel. Zo wordt het hier wel gedaan iig.
Ja, gewoon aan de ouders. Er werd 5 euro voor gevraagd voor het goede doel. En nee dit was niet een moeder die het niet zou kunnen betalen...