Gierige acties

Discussie in 'De lounge' gestart door Hillebil, 31 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie2

    Kolibrie2 Fanatiek lid

    9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Ik ben ook heel erg van de Tikkie. Vroeger vergat ik nog wel eens om terug te betalen en dat gebeurt me nu niet meer doordat ik de Tikkie heel makkelijk en op elk tijdstip kan betalen.
     
    Salentein vindt dit leuk.
  2. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Ja weleens gedaan hoor want er werd idd om een tikkie gevraagd maar vervolgens werd er niets met die tikkie gedaan. Geld was in ieder geval niet bijgeschreven.
     
  3. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.325
    2.031
    113
    Je krijgt dan inderdaad een bevestiging als ze hebben betaald.
    Best aso dus. Weet je gelijk weer aan wie je geen geld hoeft uit te lenen :rolleyes:
     
  4. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Ja idd heel aso. Het is niet dat er geld wordt geleend maar er wordt gevraagd of je iets wil kopen omdat ze zelf druk zijn met werk of wat dan ook. Dan doe je moeite ga je speciaal naar de winkel om het te kopen ( doe het graag voor een ander daar niet van ) vervolgens ook geen tijd om het bij me op te halen en of ik het wil opsturen en wil laten weten wat de verzendkosten zijn. Dan denk ik ok je kan het vergeten maar dat product thuis herinnert je er toch dagelijks aan?
    Ik ga niet achter mijn geld aan zitten maar zal niet meer voor diegene iets voorschieten. Dan heb ik het ook maar druk.
     
  5. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.325
    2.031
    113
    Ja dat is echt te gek voor woorden! Maar in zo'n geval zou ik toch assertiever zijn met geld terug vragen hoor, dit is gewoon onbeschoft.
     
    jojo85 vindt dit leuk.
  6. Reneplustwee

    Reneplustwee Niet meer actief

    Meegemaakt bij het verdelen van de inboedel van onze overleden vader:
    Veel van de spullen die echt niemand van ons wou hebben zijn uiteindelijk op marktplaats gezet. Maar het opvallende was dat als sommige dingen ineens van waarde bleken te zijn mijn schoonzus ze toevallig toch nog ineen wou hebben.
    De afspraak was dat de opbrengsten van Marktplaats verdeeld zouden worden en nu pikt zij de vaak duurdere spullen er alsnog tussenuit. Het is haar goed recht maar het voelt niet fijn.
     
  7. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.198
    113
    Ik vind het eigenlijk sowieso wel gepast als de aangetrouwde kant wat terughoudendheid heeft bij het verdelen van een erfenis.
     
    Salentein, fanona, Aszz en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Zou dit ook niet ok vinden.
     
  9. Niene1987

    Niene1987 Lid

    18 mei 2019
    15
    15
    3
    Vrouw

    Ik heb aangemeld voor nieuwsbrief maar die korting geeft bij mij steeds een melding is niet geldig... :(
     
  10. 1548

    1548 Niet meer actief

    Wat vreemd, bij mij deed hij het wel, jammer!
     

Deel Deze Pagina