Gierige acties

Discussie in 'De lounge' gestart door Lomo, 1 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.875
    13.041
    113
    Vrouw
    Ik heb een kennis die standaard vergeten is om het cadeau mee te nemen op een verjaardag. Uiteraard komt dat cadeau ook nooit meer. Maar zelf maakt ze dan wel een verlanglijstje met alleen maar cadeaus vanaf €50.
    Ze loopt altijd te klagen dat ze geen geld heeft, vooral als we gaan stappen. Ze probeerde dan ook altijd eronderuiy te komen als ze een rondje moest geven, of ze probeerde haar rondje dan bij een stel mannen af te troggelen. Als we nu gaan stappen mag zij dus ook altijd als eerste een rondje geven. Echter koopt ze wel de duurste design tassen, gaat ze elke schoolvakantie naar de Caribbean en heeft ze altijd de nieuwste van de nieuwste gadgets.
     
    Gewooniemand en Lies1611 vinden dit leuk.
  2. Jolandaa

    Jolandaa Actief lid

    14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Dan snap ik wel dat je geen geld meer hebt:roflmao:
     
    GossipGirlxoxo en Kleintjuh85 vinden dit leuk.
  3. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Hoe kun je een cadeau vergeten? Ik hoorde wel, je cadeau komt nog(even krap bij kas) het gaat niet om het cadeau maar om het vergeten. Ik zou precies hetzelfde terug doen.
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  4. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Ik had vorige keer een 2L melk en 3 broden extra in mn bestelling. Heb opgebeld dat er dingen in mijn kratjes zaten die niet van mij zijn. Werd opgehaald en naar de juiste klant gebracht die op zijn beurt had gebeld dat hij wat mist in zijn bestelling. Wat ik teveel heb gekregen, komt een ander waarschijnlijk tekort, was snel en goed opgelost zo
     
    GossipGirlxoxo en TotalBella vinden dit leuk.
  5. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Dat heb ik bij Jumbo soms, daar hadden ze een tas met vleeswaren en kaas, zuivel etc vergeten te leveren. Bij het checken van het bonnetje zag ik dit. Ook moet ik opletten met het inleveren van statiegeld ze hadden hadden dit niet verekend:roflmao:
     
  6. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Op een kinder verjaardag (waarbij het kind geld vraagt) een enveloppe geven met alleen zijn naam er op, oké en inhoud maar waarom geen kaartje :confused::oops::rolleyes:
     
  7. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Omdat deze vaak worden weggegooid? :roflmao:
    Ik plak meestal geld op een klein cadeautje of op snoep:thumup: Een envelop met alleen geld is een beetje saai:cool:
     
    GossipGirlxoxo en Leni88 vinden dit leuk.
  8. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Ja dat doe ik ook hoor maar dit was gewoon een witte enveloppe, met geld.
    Doe er dan iig nog een leuk kaartje bij voor de jarige (mijn zoon is overigens dol op kaarten en bewaard ze best lang :roflmao:)
     
  9. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    nou dan ben ik ook gierig. Ik heb ook weleens geld gegeven zonder kaart.
    Andersom ook wel gekregen. Ik vind daar niks van. Hoe vaak kijk je naar de kaarten?
    Ik vind het sowieso belangrijker dat iemand komt. Als iemand afzegt omdat diegene geen geld heeft voor een kado zeg ik ook altijd dat dat helemaal niet belangrijk is.
     
    Syane, Vitamientjuh, GossipGirlxoxo en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Eefje00

    Eefje00 Fanatiek lid

    27 okt 2014
    1.504
    638
    113
    Sorry maar ik vind dit best ondankbaar overkomen.
    Jouw kind vraagt om geld voor zn verjaardag, krijgt dat vervolgens ook...maar dan is t nog steeds niet helemaal goed, want geen kaartje.
     
    Syane, spruitje80, Selsi en 15 anderen vinden dit leuk.
  11. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Ik zeg nergens dat het niet goed is.

    Ik vind (mijn persoonlijke mening) dat je een kind geen kale enveloppe geeft ook al vraagt hij geld. Maar goed dat ben ik dat jij dat anders ziet dat mag :D
     
    Aszz vindt dit leuk.
  12. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.629
    7.297
    113
    Tuurlijk zeg je dat het niet goed is, anders had je het hier niet geplaatst en had je de :confused::oops::rolleyes: Niet gebruikt.
     
    Syane, Lisa2, Eefje00 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Ho even leg mijn geen woorden in de mond wil je?

    Ik vind het vreemd dat je een kind een envelop geeft ja! Schrijf er dan iig nog iets van gefeliciteerd met je verjaardag op. Maar uiteindelijk gaat het om het idee. Ik zou het zelf nooit gedaan hebben en waarschijnlijk vind ik het daarom vreemd. Maar tussen iets vreemd vinden en niet goed vinden zit wel een groot verschil.

    Maar he schijnbaar ken je mij beter dan ik zelf!
     
  14. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Eerder deed ik ook altijd kaartjes, maar tegenwoordig vergeet ik het vaak en dan doe ik ook een saaie witte envelop (die ik wel beetje versier). Is dus niet uit gierigheid maar omdat verjaardagen voor mij persoonlijk niet zo n prioriteit hebben.
     
  15. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Maar je versierd hem iig nog.

    Overigens vind ik er ook evht verschil in zitten van wie hij het krijgt hoor.

    Van kennissen oid zou ik zulke dingen idd niet eens verwachten.

    Maar van je eigen vader die weet dat je dol bent op kaartjes, tja daar vind ik toch wel van dat hij/wij dit hadden mogen verwachten.
     
    Gewooniemand, Summerbelle en Golden1213 vinden dit leuk.
  16. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Begrijp ik!
     
  17. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Elk weekend taart?
     
  18. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Gaf je schoonmoeder de bon niet mee ivm garantie ofzo
     
  19. Jinxx

    Jinxx Fanatiek lid

    12 jan 2014
    1.934
    916
    113
    Zo raar is dat toch niet? Veel mensen halen in het weekend lekkere dingen in huis. En of het nou chips, koekjes of taart is maakt dan toch niks uit? Zij zijn schijnbaar gek op taart, prima toch? :thumup::)
     
    Paardenbloem en sillies vinden dit leuk.
  20. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113

    Briljant! Dat ik daar niet aan heb gedacht:):):roflmao:
     

Deel Deze Pagina