Wij willen in november graag een weekendje weg met z'n drieeen, S. is dan een kleine 4 maanden. We denken zelf aan Heijderbos of meerdal want we willen niet te ver van huis (wonen in ZO brabant). Voorwaarde is wel dat er binnen zat te doen moet zijn (november) en baby vriendelijk met veel pierenbadjes etc. Zijn jullie hier al geweest en hebben jullie tips voor een leuk park?
Ik zit op dit moment in de kempervennen. Het is hier vooral zwangere en hele jonge gezinnen. Er is ook veel te doen kleine kinderen. En yeteeed
Ging iets fout,met het verzenden. Wilde zeggen dat de omgeving ook leuk is. Veel bossen en leuke dorpjes op fietsafstand.
erperheide net over de grens in Belgie is ook erg leuk. Mooi babybadje afgescheiden van de rest met glijbaantjes. Bij het peutergedeelte is zelfs een zandbak. wij gaan in januari naar het heyderbos. heb er wel goede verhalen over gehoord.
Wij zijn vorige week naar Het Meerdal geweest. Onze dochter is 1,8 jaar en voor haar was er niet bijzonder veel te doen maar voor de hele jonge kindjes moet je het naar mijn mening gewoon klein houden. Roos heeft uuuuren in de kinderboerderij doorgebracht,met ons wat gezwommen en gespeeld in het peuterbadje. Vlakbij de achteringang van het Marketdome zit een heel simpel speeltuintje met een afsluitbaar hek (Roos is een echte wegloper) en daar kon zij lekker spelen en hoefden wij niet achter haar aan te rennen.. Als je met een kind van 4 maanden gaat,zou ik meer kijken naar wat voor jullie zelf leuk is. Zo'n heel kleintje draait nog zo makkelijk met jullie mee,toch?
Wij zijn zowel bij Erperheide, als Heijderbos en Kempervennen geweest. Mijn ervaring is dat centerparcs sowieso wel kindvriendelijk is en dat er altijd, zowel binnen als buiten, genoeg te doen is. Heijderbos heeft natuurlijk dat jungledome, dat vonden wij wel heel erg gaaf, maar ik lees dat je kindje 4 maanden is. Dan heeft ie daar nog niet veel aan.
Moet het echt een centerparcs zijn? Anders s het vennebos van landal ook leuk, ook een leuk babybadje en oa een golfslagbad, wij gaan er best aak heen al vanaf Quincy erg jong is.
Heijderbos en meerdal vind ik beide erg leuk ben al vaker op deze parken geweest. Dit jaar gaan we naar meerdal en nu voor het eerst met ons zoontje...
Heydernos meerdal vossemeren zijn eigenlijk allemaal leuke 'parken Wij gaan vaak via centerparks mystery park waar je heen gaat blijft verrassing maar center park heeft altijd'leuke activiteiten voor kids en ouders en zwembad is meestal ook goed mij en ook de kids hoor j niet klagen
Erperheide met stip! erg mooi zwembad met ook een soort lagunebad die extra warm is en daardoor goed voor een baby. Ik vond dat hij in de andere baden toch heel snel afkoelde en kwam verder dus alleen daar en in het bubbelbad. Leuke kinderboerderij ook.