Gietvloer (Senso Fusion) en katten

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ook ;)

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Geen idee hoe het zit met een gietvloer. Maar katten zijn zoooo leuk!

Wij hebben (tegen beter weten in, ik heb net zo lang doorgedramd tot vriend overstag ging haha) in oktober 2 kittens genomen, wat een genot!
    De kinderen (2 jaar 5 maanden en 5 jaar toen we ze kregen) zijn er gek op. Met goed opvoeden kunnen ze er heel lief en voorzichtig mee omgaan.
    De beestjes zijn gek op mij (llopen altijd met me mee en zijn in mijn buurt), liggen languit op schoot of aan mijn voeten en rollen om voor kriebels op hun buik, liggen als babys bij me te slapen.

Ze reageren erg goed op het woord NEE als ze iets doen wat niet mag (aan ons eten likken oid), latn zich door iedereen aaien en zijn gewoon hele gezellige gezinspoezen die graag buiten komen maar ook elke dag savonds weer thuis zijn en elk uur wel even binnen komen buurten.
    De buurkinderen zijn ook helemaal weg van onze katten.

Goed investeren in de opvoeding (als je ze als kitten neemt) en je hebt er echt nieuwe vrienden voor het hele gezin bij :D.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @LW85 heerlijk bericht. Wij hebben ook altijd katten gehad en idd, super gezellig. Onze Siamees trok mijn zwangerschap van de oudste niet. Alleen maar stress en plukte zichzelf kaal. Bij mijn schoonouders, die ook katten hebben en hier om de hoek wonen, bloeide hij helenaal op. Telkens zagen we dat (hij verbleef daar bijv tijdens onze vakanties). Na lang nadenken gezamenlijk besloten hem daar te laten. Was gewoon beter voor hem. En: we zien hem dus nog meerdere malen per week en dan worden we warm verwelkomd, zo leuk! Ik mis het wel..

Deel Deze Pagina