We zijn bezig met huis en voorlopig koopcontract getekend. Nu nog de financiering regelen. Ik zit te denken wanneer ik het vertel aan anderen. Aan paar goede vrienden heb ik het verteld en ouders etc. Maar het is natuurlijk nog niet definitief omdat de financiering nog niet rond is. Is het raar als ik het nog even voor me houd tot dat financiering rond is, met name aan collega's vertellen. Ben natuurlijk blij. Maar wanneer vertel je dit. Ben toch niks verplicht. Ben ook wat gesloten over mijn prive leven... Anderen zijn wel heel open. Maar het voelt ook beetje gek als ik het nog voor me moet houden...totdat financiering def. is.
Dat moet je toch lekker zelf weten? Ik zou het zelf wel vertellen, maar ben dan ook heel open. Ik regel privé dingen ook wel op mijn werk dus ze horen dan toch ook al waar ik mee bezig ben.
Dat is helemaal aan jezelf. Als jij liever wacht tot het definitief is is dat prima. Absoluut niet gek. Alvast gefeliciteerd hoor.
Ik neem me zelf bij dat soort dingen (zelfs als het nog veel onzekere plannen zijn) altijd voor het nog aan niemand te vertellen voor het helemaal zeker is en vervolgens flap ik het bij de eerste de beste gelegenheid en/of vage kennis er al uit...
Dat moet je helemaal zelf weten. Al mijn collega's hadden ons huis op Funda al gezien voordat we het gingen bezichtigen dus ik begrijp het niet maar als jij je daar goed bij voelt, prima toch.
Dat moet he zelf weten.... wij hebben gisteren getekend en de foto op fb gezet. Maar moet eerlijk zeggen dat we vooraf al bij de Hypotheker geweest waren en al een berekening hadden laten maken. Een hypotheek rondkrijgen zal dus geen probleem zijn vandaar dat ik het al wel met anderen gedeeld heb.