Normaal gesproken ga ik altijd in de ochtend naar de VK. Maar ik heb nu een middag afspraak. Ik moet altijd urine mee nemen. ze kijken gelijk naar je eiwitten. Ja elke keer. Heel fijn natuurlijk. Nu heb ik niets hoor al die tijd maar moet wel me urine weer gewoon meenemen voor de controle. Maar...hoe doe ik dat nu? Kan het wel zolang in de koelkast staan? Hebben ze er dan nog wat aan? Ben dit vergeten te vragen de vorige keer namelijk.
Volgens mij kun je het i.d. gewoon in de koelkast bewaren. Dan is het nog wel goed. Waarom moet je eigenlijk bij elke controle urine mee? Is je bloeddruk te hoog? Of doen ze dit gewoon uit voorzorg?
Ja hoor, kun je gewoon bewaren! Ik hoefde trouwens tijdens mijn vorige zwangerschap niet eens persé ochtendurine te nemen, maar mocht gewoon mijn laatste plasje gebruiken! Was ook voor zw.vergiftiging trouwens.
toen ik zwangerschapsvergiftiging had en naar het ziekenhuis moest had ik braaf mijn plasje van de ochtend meegenomen, maar ik moest daar opnieuw plassen, dus een vers plasje.