ochtendurine bewaren voor zwangerschapsvergiftiging

Discussion in 'Gezondheid' started by Sweetlakecity, Mar 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Normaal gesproken ga ik altijd in de ochtend naar de VK.
    Maar ik heb nu een middag afspraak. Ik moet altijd urine mee nemen. ze kijken gelijk naar je eiwitten. Ja elke keer. Heel fijn natuurlijk.
    Nu heb ik niets hoor al die tijd maar moet wel me urine weer gewoon meenemen voor de controle. Maar...hoe doe ik dat nu? Kan het wel zolang in de koelkast staan?
    Hebben ze er dan nog wat aan?
    Ben dit vergeten te vragen de vorige keer namelijk.

2. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Volgens mij kun je het i.d. gewoon in de koelkast bewaren. Dan is het nog wel goed.

Waarom moet je eigenlijk bij elke controle urine mee? Is je bloeddruk te hoog? Of doen ze dit gewoon uit voorzorg?

3. GL013

GL013 Bekend lid

Sep 27, 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Ja hoor, kun je gewoon bewaren!
    Ik hoefde trouwens tijdens mijn vorige zwangerschap niet eens persé ochtendurine te nemen, maar mocht gewoon mijn laatste plasje gebruiken! Was ook voor zw.vergiftiging trouwens.

4. Sweetlakecity

ja ze bekijken altijd mijn gewicht en urine en bloeddruk. Vanaf 24 weken standaard.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Heb ik laatst ook gehad: 8 uur geplast en 15 uur afspraak; hoefde niet in de koelkast.

6. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    toen ik zwangerschapsvergiftiging had en naar het ziekenhuis moest had ik braaf mijn plasje van de ochtend meegenomen, maar ik moest daar opnieuw plassen, dus een vers plasje.

7. Sweetlakecity

ja in de koelkast was goed. Dus t kan wel.
    Mooi ik weet t dus nu voor de volgende week. ;)

Share This Page