hoi! ik heb voor het eerst in 10 jaar echte oorbellen in en het doet zeer het word warm en er vervelend! wat kan dit zijn?? ik heb zaterdag een feestje in glitter en glamour stijl ik heb hele glitterige oorbellen gekocht. en heb ze nu 5 min in en ik heb de neiging ze uit te doen en nooit meer in te doen wie heeft er ervaring?
is het nikkel? of ander goedkoop materiaal? ik kan daar oa niet tegen. bij zilver gaan mijn oren ook gloeien en worden rood en jeuken, en met echt goud niet of zijn het anders zware oorbellen? daarbij krijg ik dat ook
Als ik een hele poos geen oorbellen heb in gehad doet het ook 'zeer' en voelt warm etc., na een paar dagen is dat bij mij dan weer over.
nee zijn zilveren (goud kan ik niet tegen) en ik heb ze eerst in de sterilon gedoopt. ze zijn niet zwaar.
Ik denk dat het een kwestie van wennen is? Heb ik ook met halskettingen en ringen. De eerste uren/dagen irriteert het (rood, jeuk, prikt), daarna is het over.
Even terug wennen. Doe ze een uurtje in, dan even laten rusten. Volgende dag iets langer, enz. Komt wel goed
oke fijn had dit nog nooit gehad maar ja hem ook nooit oorbellen in heb die gaatjes meer voor de sier hahaha
Hoi, Ik draag soms ook maanden geen oorbellen en als ik ze dan weer indoe krijg ik steevast een beetje ontstoken gaatjes. Gewoon uitdoen, goed ontsmetten en een dag of twee later opnieuw proberen. Het gaat niet sneller weg als je ze laat zitten. Het kan een beetje gaan etteren, maar dat gaat vanzelf weer over als je goed verzorgt.
Yep, even wennen. Zou als je ze uit doet, niet aan je oorlellen gaan prullen, want dan wordt het alleen maar erger. En dan heb je misschien nog de kans dat het te erg ontstoken is om opnieuw je oorbellen aan te doen in het weekend. (ok, nu heb ik m'n goeie raad weer weggegeven )