Giga borsten! Hoe zit het daar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 27 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Hmm, gek eigenlijk dat het zo kan verschillen! Ik heb altijd DD gehad en nu nog steeds. Wel wat donkerdere tepels, maar that's it! Misschien komt het inderdaad wel als ze vol met melk komen te zitten ;)!

2. duha

duha Actief lid

12 dec 2007
    181
    0
    0
    Mijn borsten zijn ook behoorlijk gegroeid en ze waren al niet klein voor de zwangerschap: van een DD ben ik naar een E, F, G, H cup gegaan. Vier cupsmaten omhoog dus al. Op zich heb ik er geen last van, ik vind ze wel leuk zo hahaha. Het enige waar ik van baal is dat er al zo lang melk uit lekt!

3. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    de mijne willen precies niet .
    alhoewel ze een beetje zwaarder geworden zijn, merk ik niks aan mijn bh

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nope hier ook geen grotere borsten ......heb soms zelfs het gevoel dat ze gekrompen zijn ...heb nog steeds mijn eigen bh's aan ......ze doen daar in tegen wel zeer ...compleet met witte puntjes en blauwe aders ....

5. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Witte puntjes? waar dan op?

6. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Uhm ben net 9 weken en zijn nu al een maat groter :(

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Bij mij waren ze al die maanden niet groter geworden. Bleef C houden.
    Helaas kwam de borstvoeding niet op gang, door allerlei startersproblemen, keizersnede en Jesse die aan allerlei bedradingen lag.
    Gelukkig gaat het met ons allebei supergoed nu, maar de borstvoeding is niet gelukt, en ik heb nog steeds maat C. Zal ook altijd wel blijven, denk ik.

8. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    hier 40 weken lang, mijn eigen vertrouwde maat.... wel pijnlijk geweest, dat dan weer wel

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Nog steeds cup A dus. Grrr ;) Ze zijn wel wat voller maar dat ziet verder helemaal niemand volgens mij. Mijn moeder is echt gefixeerd op mijn borsten omdat ze bij haar wel ontzettend groeiden ;)

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Van cup D naar G en ben nog maar 24 weken... Ik wil wel bv gaan geven, maar moet er niet aan denken hoe groot ze dan worden auwauw

11. Niet meer actief

Pff nou dat denk ik dus ook.. twijfel nog steeds ene beetje of ik borstvoeding wil gaan geven of flesvoeding.. maar als ik eraan denk dat ze dan NOG groter worden haaha

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ze worden door borstvoeding niet groter hoor, althans bij mij niet. Alleen de stuwing, maar volgens mij krijg je ook stuwing als je flesvoeding geeft.

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wat een gedoe allemaal zeg met dat borstvoeding ......pppfffff ik dacht altidj ik hang er effe een borst uit .....maar nee dus

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik ga een bv cursus doen, dan ben ik zeker weten goed voorbereid. Als het dan nog niet lukt, dan hoef ik me in elk geval niet rot of schuldig te voelen. Alhoewel, dat is wel 1 van mijn talenten hihi. Maareh, de grootte van mijn borsten weerhoudt me niet om bv te geven. Al worden het strandballen, dan nog ga ik het proberen. Het gaat immers niet meer alleen om mij, maar om mijn kleine mannetje.

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ook ik ben van een B al naar een E gegaan. Dta ging echt heel snel: 3 weken C aangehad, 4 weken D en nu loop ik al weer even in E en lijkt het wat stabiel te zijn... Gelukkig maar, want is echt niet normaal, (heb bovenmaatje 36, dusseh... ;t is enigszins uit balans!).
    Ben ook benieuwd wat er nog gebeurt met de borstvoeding straks, maar dat zullen we dan wel zien :(
    En idd, het deed ontzettend zeer. dat is nu gelukkig ook over... wel veel gevoeliger dan anders, maar de echte (heftige!) pijn is weg.

16. Niet meer actief

Rozemarijke hier precies hetzelfde :rolleyes: irritant he? haha

Deel Deze Pagina