ik krijg er helemaal kriebels van... ben als de doods voor spinnen. Vanmorgen lekker de gordijnen beneden open en wist echt neit wat is zag. Een giga grote zwarte dikke spin. ZO groot leek wel op een vogelspin. Ik gillen me vriend hem sorry voor de liefhebber vermoord. Maar echt waar word er eng van is niet de eerste keer zo grote spin in huis. Ook al een keer 1 in me nek gezeten nou nog nooit zo hard gegilt. Maar hoe komen die dingen hier zeg.. pfff. En hoe zorg ik ervoor dat ze gewoon weg blijven. Ik zit nu de hele dag om me heen te kijken. EN als ik er 1 tegen komt grrrr wat zal ik dan doen ik durf ze niet te pakken vermorden of wat dan ook... brrrr sorry krijg er weer kippenvel van. Kan er zelfs al niet meer van slapen. straks loopt die weer in me nek
Ja, met dit weer wil dat wel Dan worden alle kriebelbeestjes ook weer actief... Maar ze zijn banger voor jou dan jij voor hen (denk ik, hihi)
dit soort grote spinnen ken ik... wij noemen ze rioolspinnen. die zijn enorm! en ze rennen hard! zw komen meestal uit donkere plekken, bijvoorbeeld het luik van de watermeter of een putje in de tuin. ze komen er uit als het gaat regenen. misschien kun je kijken of er een kier onder de deur zit? en of het luik bij de voordeur goed sluit?
het is inderdaad zo grote dikke vette zwarte spin... me buurvrouw heeft er ook last van. De vorige keer kwam er 1 uit het gootsteenkastje... brrrrr sory heb een hele grote fobie voor spinnen. Een nog grotere als voor onweer... wat een schijterd ben ik ook maar het nadeel is heb een heleboel kiertjes in huis volgens mij best een oud huis. Ze gaan over 5 jaar ook plat dus word nog even goed blijven kijken voor ik me bed in duik en de hele woonkamer weer inspecteren. 1 ding weet ik wel ik heb er kriebels nog van en zoek de hele tijd.. erg ben ik toch
Hee, dit viel mij ook al op. Maandagavond toen wij laat terug kwamen zag ik ineens ook 2 van die joekels in huis zitten. Brr, deze zijn echt eng he. Mijn man heeft ze ook braaf buiten gezet. Als je er eentje ziet, dan kan je ook de stofzuiger pakken, opzuigen en de stofzuiger maar even buiten zetten. Misschien dat de spin er dan vanzelf uitkruipt.
iiieeewww ik leef in de naieve veronderstelling dat er in mijn huis geen spinnen zijn en als er een is zuig ik hem (meestal trouwens niet zachtjes ) op, waarna ik enthousiast op zoek ga naar stofwolken om m nog eens goed te bedekken, zodat ie zeker dood is. ik heb me ook laten vertellen dat als je m opzuigt hij sowieso dood is. heb trouwens ook gehoort dat ze heel soms in je slaap in je mond kruipen 8-[ ale: :-# maar aangezien er hier geen spinnen in huis zijn gebeurt dat hier niet.
Ik durf ze zelfs niet op te zuigen, ben veel te bang dattie dan vanzelf weer naar buiten komt kruipen Tot nu toe was mn man er altijd wanneer er een megaspin zat. Zou echt niet weten wat ik zou doen als ik alleen zou zijn. Ik denk naar buiten vluchten en wachten op mn man
haha dreamer inderdaad.. heb ik ook steeds me vriend nu thuis.. maar als ik alleen zal zijn hups de deur dicht en ga zitten waar niet die spin is ik gruwel er zo onwijs erg van..
Ik heb eens een hele middag in de gang op mn man zitten wachten omdat er een mega spin op de deurpost zat Zo'n hele grote zat vorig jaar in ons hok, en hij stak steeds zijn pootjes (poten) tussen de kier naast het raam naar buiten. Nou dan zit je ook niet lekker in je achtertuintje!
Ik pakte Enzo van het weekend uit zijn bedje, komt er uit de klamboe voor mijn neus toch een megagrote langpoot naar beneden vallen! ik schrok me helemaal wild, heb ik hem met een hydrofiel washandje gepakt en platgedrukt, maar ik gruwelde ervan. Zelfs dat durf ik niet goed. Spinnen zijn echt vreselijk!
Wij hadden laats zon grote zwarte op de muur zitten ... ik schrok me dood.. en men vriend maar lachen. Hij heeft hem buiten gezet. Maar omdat we ze vaak hebben weet ik dat ze nooit alleen zijn en er altijd 2 zitten..dus ik zoeken maar kon de tweede niet vinden. Vanmorgen toen ik me op de douche ging aankleden zag ik hem zitten.. ik heb hem lekker laten zitten dat mag men vriend straks op lossen! Die krengen zijn zo snel!
Hier zat er van de week ook een, zo'n enorme engerd met lange poten en een enorm lijf! Vorig jaar ook al is gezien hier en inderdaad, meestal met zn tweeën, dus ik ben op mn hoede voor nr twee. Is echt geen lullig kruisspinntje dit! Mijn man was in rotterdam en ik was dus alleen, durfde geeneens meer de trap op. Daar zat hij nl. Ik heb mn vader gebeld, die was zo lief om hem weg te komen halen. Een kwartier later stond man-lief ook ineens in de gang, waar is die spin?! DIe vond me zo angstig klinken dat hij zn vrienden gedag heeft gezegd om mij te komen "redden". Bah! Enge beesten!
2 NEE HE! brrrrr nu zit ik helemaal niet meer stil op mijn bankje komt goed... tel de minuten af tot me virend er is mag hij alles gaan inspecteren
Ik vind het ook verschrikkelijk! Hier ook van die dikke en nog maar 1 gevonden tot nu toe... Opzuigen kan wel, maar dan moet je de stofzuiger aan laten staan hoor! Had ook een keer gehoord dat ze dan sowieso dood waren, maar dat is dus mooi niet zo. Ik had er eens een opgezogen en die kwam er gewoon weer uit, gruwelijk. Ik kijk ook altijd onder mijn kussen en achter mijn bed ofzo voor ik ga slapen, mijn vriend lacht me er nog elke dag om uit.
Jeg zoeen zat in de kelder bij mij gisteren en vriend was natuurlijk niet thuis Ik heb de deur dichtgehouden en avond's was ie weg maar dat dat beest nog ergens in huis rondwandeld ieuwww. Ben er doodsbang voor! Als kind zijnde zat zo een zwart beest op mijn schouder,sindsdien is t niet meer goedgekomen tussen moi & spinnen
Hier ook iemand met een spinnenfobie! Het is alsof je ogen er naartoe getrokken worden... Twee weken geleden zat er 's ochtends een hele grote op de muur. Mijn man was al werken. Mijn zwager, die hier ook in de straat woont, was helaas ook al weg. Zelfs mijn vader was niet thuis Toen heb ik de buurjongen gevraagd om de spin te vangen. Kwam hij met een brooddoosje aan. Helaas viel de spin op de grond Gelukkig was mijn buurjongen snel en heeft snel het doosje over de spin heen gezet. Vraagt hij of hij hem dood moet maken, ja natuurlijk moest hij dat! En zelfs de geplette spin heb ik niet op durven ruimen! En de tweede is nog altijd zoek....
Pfff wij hebben ook veel van zulke grote zwarte griezels hier in huis. Er is bij ons veel groen om het huis dus waarschijnlijk dat wij er zo veel last van hebben. Heb er dit jaar al 3 weg laten halen door een ander want ik doe het niet. Als er hier niemand is en ik zie een spin zitten dan spuit ik em vol met haarlak (sorry voor de spinnenliefhebbers) maar dan weet ik zeker dat ie niet van zijn plekkie afkomt en dan kan mijn vriend em weghalen als hij thuiskomt.
Hahaha, ik moest wel lachen om de haarlak, maar wel een goede tip. Ik ben ook erg bang voor die grote spinnen. In ons vorige huis hadden wij er ook meerdere. Op een gegeven moment zat ik op de trap te bellen, zag ik er eentje in de hal lopen en die liep de trap op. Aaargh...niemand thuis. Ik een vriendin uit de buurt gebeld maar die durfde ook niet. Die heeft toen haar vader gebeld en die kwam. Moest ik aan de zijkant van de trap erafspringen om de deur open te doen. Ik heb toen met mijn verjaardag een spinnenvanger gekregen, dan sluit je hem als het ware op in een soort doosje. Maar zelfs dat durf ik niet. Ik heb er wel eens eentje opgezogen en de stofzuiger aan laten staan enbuiten gezet, de buren zullen wel gedacht hebben. Het slaat nergens op, maar ik durf er echt niks mee te doen, ook niet doodmaken.