Hoi meiden, Heb ook last van onder in mijn rug ongeveer bij mijn stuitje en het trekt door naar mijn linker lies en bovenbeen soort van kramp. Wist niet dat dit een zwangerschaps symptoon was? Bij mijn vorige zwangerschap had ik hier geen last van! Ben al een paar dagen overtijd als mijn ongi er niet is dit weekend doe ik een testje denk ik.....
jeetje wat herkenbaar zeg. ik weet de afgelopen week niet hoe ik moet zitten /liggen van de pijn in mijn benen. ik kan er niet van slapen zelfs! of het een symtoom is zal ik echt niet weten, maar als het er eentje is ,is het geen fijne
Voordat ik de pil slikte, had ik ook altijd last van mijn bovenbenen als ik ongesteld moest worden! Alsof ik 1000 keer de trap op en a had gelopen! Nu heb ik er geen last van.
Ik heb ook sind vandaag last van een soort spierpijn in mijn bovenbenen. Totdat ik dit las dacht ik dat het kwam doordat ik misschien verkeerd heb geslapen? Nog paar daagjes moet ik ongesteld worden, maar dat is ook zoiezo afwachten omdat ik net met de pil gestopt ben... Ben zo benieuwd..!
Bij mij is het na een dag of 3 gewoon vanzelf overgegaan en zoals je aan mijn banner kan zien ben ik nog gewoon zwanger! Vriendin van mij is vroedvrouw en ze zei dat het waarschijnlijk komt doordat je lichaam anders gaat reageren wanneer je zwanger ben. Op dingen die anders heel normaal zijn (zoals vb een hele dag rechtstaan of wandelen of whatever). Ze zei dat het niks was om je zorgen over te maken en zeker niets met een 'aankomende miskraam' te maken had.. Of het dan een symptoom is van een zwangerschap weet ik niet!
heb ook ontzettende pijn in mijn benen (boven en onderbenen) en spierpijn in mijn billen. alsof ik flink gesport heb en het gevoel in mijn benen alsof ik ongi moet worden. is dit normaal als je pas 5 weken bent?
Ik heb het vorige cyclus ook gehad,.. is eigenlijk niet echt over gegaan.. Nu weer erger geworden. Mijn cyclus was vorige maand echt heeeeel raar, maar toch echt geen posi test gehad..