Help weet niet wat moet denken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aloeetje, 7 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    hoi hoi allemaal,

Zit met een probleempje, 5 februari zo mijn NOD zijn, gezien vorige maand ook op tijd was op 5 januari, vorige jaar waren mijn NOD's om de 1,5 maand ongeveer.
    Maar nu mijn probleem:
    donderdag de 29e januari had 2 momenten bruin verlies met enkele druppies rose.
    Nu is sinds gisteren (6 febrauari) beetje hetzelfde, alleen gaat het vandaag iets door...
    Gisteren was bruin verlies en daarna klein beetje rose..
    vandaag alleen 2 keer bruin verlies met bruin beetje donker bordeaux rood bloed, bij met name afvegen. 2 vlekjes in mijn inlegkruisje...

Ging er vanuit dat mijn NOD begint, maar lijkt nu niet door te zetten en heb ook geen pijn in de rug of buik wat normaal altijd heb!

Wie kan mij adviseren?

Weet niet meer wat moet denken namelijk...

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik zou een zwangerschapstest dien, veel meiden hebben bruinverlies en zijn toch zwanger, anders is het denk ik helaas wachten op je ongi..

Liefs Daantje

3. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Ja testen wil ik einde van de week dan doen, als mijn ongi toch niet doorbreekt...
    Maar ben al 4 jaar van de pil en dit heb ik zo nog nooit mee gemaakt, word altijd als ongesteld word normaal ongesteld van dik 5 dagen dus...vandaar ook mijn help hier :p

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Haha ik zou nu al gaan testen als je dit in 4 jaar niet hebt meegemaakt :p .

5. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Ja zal je wel denken haha....
    Alleen het wel bloeden maakt je gewoon onzeker en verwacht je dat elk moment de ongesteldheid gewoon doorbreekt!
    En weet ook niet of testen nu niet te vroeg is!

6. SeaShell

Als 5 feb je nod was dan ben je zeker niet te vroeg, dan ben je al 2 dagen overtijd en zou je al een redelijke dikke streep moeten hebben :)

7. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Nou heb donderdag nog getest de 4e en die was met een digi cb en die was negatief :(
    Dus ja kan zijn natuurlijk dat mijn eisprong later was dan denk!
    Mede door het 1,5 maandelijkse cyclus van vorig jaar, 5 januari was de eerste keer dat precies op de maand was!

8. SeaShell

De digitale cb is veel minder gevoelig en daarmee testen veel meiden zelfs nog negatief terwijl ze bijv wel een positieve kruidvattest hebben. Die kv test 2 voor 5 euro is heel gevoelig en heeft minder hcg nodig
    Liefs daantje

9. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Dank je...Heb toevallig al wel een zw test van de DA opgehaald, als weekend nog niet heeft doorgezet ga ik maandag testen met deze test

Let's hope...

10. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Helaas ongi zet door!

11. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Shit.. Jammer. Succes in de volgende ronde

12. gill1980

gill1980 Actief lid

15 okt 2008
    150
    0
    0
    Moelijk Moeilijk, ik zou het nog eventjes afwachten maar aangezien je ongi moest worden kan je wel een test doen. Dan weet je het wel zeker

13. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Ja maar gezien maar langere periodes weer nog niet...
    Verder heb vandaag wat meer verlies, met name naar inspanning en op de wc, helder tot donker rood zonder vlokken zoals normaal heb!

14. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Ga ik wel van uit, al zet het nog niet door in een ongi zoals normaal gewent :(

Weet echt niet meer wat er van moet denken :cry:

Deel Deze Pagina