Dringende vraag, please help me!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Preggers87, 26 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Preggers87

2 feb 2012
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    hallo dames :)

op woensdag 30-9 kreeg ik een doorbraakbloeding, althans een beginsel hiervan (wat bruinig verlies wat ik zag na de seks). Op die dag heb ik mijn laatste pil genomen en definitief besloten voor een kindje te gaan. op donderdag 1-10 werd de bloeding al wat meer en op vrijdag 2-10 was het 'vers' en rood.. sorry voor deze details.

Mijn vraag: met een regelmatige cyclus van 28 dagen, wanneer is mijn NOD??? Moet ik dat berekenen vanaf de doorbraakbloeding, of 1-10 of 2-10.... Ik voelde overigens dinsdag 13-10 iets waarvan ik denk dat het mijn eisprong was.

Heb sterk het gevoel dat het raak is (2x eerder zwanger geweest), en wil heeeeel graag weten wanneer ik betrouwbaar kan testen.

Bedankt alvast!!!!!
    Liefs

2. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
  3. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    En hou ook even rekening met ontpillen. Ik gun het je van harte dat je cyclus direct weer 28 dagen en constant is, maar in de praktijk zul je eerst moeten ontpillen. Op Internet las ik dat dit gemiddeld 3 maanden duurt, maar er zijn ook verhalen van langer en korter.

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Met de pil is je cyclus idd 28 dagen, maar nu zul je moeten afwachten. Je telt vanaf helder rold bloed is mij verteld

Je kunt vraag beste in zwanger worden stellenen niet in de nod lijsten

5. Preggers87

2 feb 2012
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt dames voor jullie reactie!

Vanaf het moment dat ik ongesteld werd op mijn 13e, zijn mijn cyclussen altijd 28 dagen. Lange perioden aan de pil geweest (waarin de cyclus er dus niet is) en tussendoor ook langere periodes zonder pil. 1x direct zwanger geraakt na stoppen met pil en 1x direct zwanger geraakt door slordigheid met de pil. Denk dat ik kan zeggen dat mijn lijf geen 'last' heeft van ontpillen (gelukkig!)..

Ben nu een jaar aan de pil geweest, dus was een beetje vergeten vaanf wanneer de menstruatie nu 'telt', maar ik begrijp dat dat dus zo is als het bloed echt rood is. Dat zou dan betekenen dat ik mag tellen vanaf 2-10. Bij mijn dochter telde ik vanaf 2-11 en had ik op 30-11 een positieve test.... Ben benieuwd of ik vrijdag ongesteld wordt of niet! Alle symptonen in mijn lichaam herken ik van de vorige zwangerschappen, ondanks dat het (raar genoeg) nog veel te vroeg is om te testen.... we zullen zien of mijn lichaam me voor de gek houdt!

Liefs

Deel Deze Pagina