ik moet ook mijn verstandskiezen eruit laten halen en ben ook bang! 6 december ben ik aan de beurt. gelukkig gaat mijn moeder met mij mee, ook omdat zij dan voor mijn zoontje kan zorgen.
hier ook... ik ben nergens bang voor maar wel voor de tandarts... en dan niet eens perse voor de pijn ofzo meer voor een belerend toontje ofzo... Ik ben al 6 jaar niet geweest maar heb nu voor over 2 weken een afspraak gemaakt. Ik moest die assistente nog overtuigen om me aan te nemen ook...
ik heb net nog eens gelezen waarom 1500 euro een narcose. vanaf 350 euro heb je al een narcose.. en de rest ligt ergewoon aan hoe je zelf tandarts verzekerd bent... dat bedrag moet je dan ook bij een gewone tandarts betalen.
ik heb na het trekken 2 paracetamols ingenomen, de dag erna was het goed te doen. beetje vervelend hooguit. had het erger verwacht. ik moest trouwens 760,- betalen voor 2 gaatjes en 1 trekken. gelukkig betaald de verzekering (ookal ben ik 5 jaar niet geweest. mazzel denk?)
heb het wel bij de kaakchirurg laten doen, weet niet of dat echt verschil maakt... stond binnen 20 minuten buiten. heb op het moment van het trekken GEEN pijn gevoeld (alleen dat akelige geluid als die kies eruit komt, brr ) daarna idd een recept gekregen voor brufen 600 en regelmatig koud gehouden en dan was het goed te doen met de napijn. ik heb ook altijd heel veel angst gehad voor de tandarts, maar door er weg te blijven, ben ik met zoooooooo veel tandpijn komen te zitten, dat ik blij was dat ik mocht komen nu ga ik elk half jaar braaf op controle heb wel een andere tandarts genomen die geduld met me heeft en alles op het gemak uitlegt, die praktisch elke minuut vraagt:,,gaat het?" hihi succes meid, komt goed