Hi allemaal! Ik wil jullie vragen om jullie ervaringen en wellicht ook om een beetje valse hoop Hierbij mijn afgelopen dagen: 27 juli | Ik had 27 juli enorme, ondragelijke, eisprongpijn. Ik heb het wel vaker gehad dat ik het weg moest zuchten, maar deze pijn was echt bijna niet te houden. Duurde ook wel 12 uur lang, ik kon niks. Was ook super moe de dag erna. 29 juli | Mijn BLT klapt omhoog van 36.6 naar 36.9 graden, het zou kunnen dat ik dus op 29 juli mijn eisprong heb gehad. Het zou ook kunnen dat het een dagje eerder was, want mijn temperatuur van de 28ste was een uur te laat gemeten (ik mocht uitslapen). 7 augustus | Ik kon me niet beheersen toen ik gister thuiskwam, heb veel herkenbare zwangerschapskwalen, en tot mijn verbazing zag ik een streep. Ik was dus pas 7dpo. Vanochtend nog eens getest en nog een duidelijker streepje. Disclaimer | Ik hoop natuurlijk dat het doorzet, maar ik heb helaas ervaring met testen die uiteindelijk doofden en ik alsnog ongesteld werd (daarom adviseerde de ha mij om juist wel vroeg te testen). Maaarrr.. hier komt het doel van mijn bericht... De vraag naar ervaringen... De vraag om valse hoop... >>>>>>> WAT ALS HET EEN TWEELING IS?! <<<<<<<<< Haha ik wil zó graag een tweeling, dat lijkt mij een droom! Maar kan het zijn dat je na ontzettende eisprongpijn én een hele vroege positieve test een tweeling krijgt? Ik wil graag ervaringen horen zodat ik mezelf nog gekker kan maken! Yay! Je hoeft me niet te beschermen hoor, ik ben het gewend dat ik mezelf veel te enthousiast maak haha. Liefs
Ja hoe een test eruit ziet zegt niks over wel of geen tweeling, drieling of wat dan ook, dat zal je pas te weten komen bij een echo, hopelijk lopen je testen op en mag je een kindje ( of 2 of 3 of 4 of 5 ) verwachten.
Volgens mij kun je door een tweeling wel meteen een hogere hcg gehalte krijgen. Dus wat dat betreft zou ik zeggen dat het een optie is als je al zo vroeg een positieve test hebt! Ik zie wel een duidelijke streep. Hopelijk blijft (of blijven) ze plakken ❤️ en zie je de komende dagen een mooie oploop. Toen ik met een IUI traject eisprongen had van 2/3 eitjes was het overigens niet persé pijnlijk.
7 dpo positief getest. Voelde de innesteling (soort van ei pijn). Was er 2 waarvan 1 met 4 weken het niet gered had.
Dank jullie wel allemaal, inmiddels een prima oploop, niks geks, dus de tweeling-hoop is weer een beetje gevlogen. Hoewel ik die vreselijk eisprongpijn nog niet vergeten ben
Ik deel toch even een update, waarom weet ik ook niet precies, even van me af typen denk ik. Dit hele verhaal/ hoop op een tweeling is helaas geresulteerd in een vroege miskraam met 5 weken. Ik zag het wel aankomen gelukkig, de oploop ging niet van harte, er was geen knaller te bekennen en toen met 4.5 week de test lichter werd - én mijn temp met 0.1 graad zakte - toen wist ik eigenlijk genoeg. Vandaag flink wat bloed, maar gelukkig weinig pijn. Dit is mijn tweede miskraam. De eerste was een MA met 11 weken en nu deze na 5 weken. Ik heb na de MA ook nog 5 (!) biomedische zwangerschappen achter elkaar gehad. Zeg het maar, progesteronprobleem? Gebalanceerde translocatie? Hyperfertiliteit? Frustrerend is het in ieder geval. Wel extra gelukkig met mijn twee prachtige kinderen, dat is dan wel weer een mooie bijkomstigheid.
Wat verdrietig @johanne93. Je moet er weer even doorheen. De hormonen die je lichaam uit racen maken je emotioneel ook niet stabieler. Take care!