ooh zo misselijk!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dnies, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dnies

Dnies Actief lid

8 mei 2012
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff ik ben zo misselijk de hele dag door niet tot overgeven aan toe ( klop dit af..) zodra ik iets eet zakt t weg voor even (1-2uur) maar ik kan toch niet de hele dag door eten? Wie heeft er een tip voor mij😊

2. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hier net hetzelfde meis , ik MOET ook echt om de 2 uur zeker iets eten of ik raak niet meer vooruit van de misselijkheid. als ik sochtends opsta en ik eet niet direct iets sta ik heel de ochtend te kokhalzen en te braken. ik heb niet echt een tip , enkel gewoon toch echt zien dat je maag nooit leeg raakt. ik eet soms ook gewoon een appel ofzo hoeft niet altijd iets ongezonds te zijn . succes nog , en hopelijk is het snel beter.

3. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik zou gewoon altijd droge crackers bij je hebben, dat is echt dé manier om deze tijd door te komen. Ik heb dan van dat knäckerbrot wat ik ervoor gebruik, nog een beetje gezond :)
    Ik wissel dat af met zure yoghurt, dat werkt namelijk heerlijk kalmerend als je misselijk bent.

En jup, hele dag door eten moet/kan dus zeker, maar natuurlijk alleen kleine hapjes elk uur ofzo en niet ineens een hele cracker of een hele bak yoghurt ;)

4. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van week 5 tot week 14 elke 1,5 tot 2 uur iets gegeten. Behalve 's nachts. Maar dit ging van 7 uur 's ochtends tot 22.00 uur 's avonds. Inmiddels hoeft dit gelukkig niet meer. Maar ik raad je echt aan steeds kleine beetjes te eten. crackers, fruit, etc. Dit voorkomt de misselijkheid. Niet leuk, maar het enige wat helpt....

Sterkte ermee!

Deel Deze Pagina