gigantisch lekkende borsten

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Friesland90, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hier is het nacht'spuiten' rond een maand of 4 opgehouden, lekken doe ik nog altijd, maar dat vangt een spuugdoekje in mijn shirtje wel op.
    in het begin was ik ook altijd zeiknat, op dikke handdoeken slapen werkte dan het beste!
    Nu red ik het met zoogcompressen prima. Je hebt ook van die opvang/lekbakjes van Medela. Het zal vast niet lekker slapen 's nachts, en je moet dan het gat misschien even dichten :p, maar misschien is dat ook nog een optie :)

Maar goed dat je het weer gaat proberen! succes

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik zag ze inderdaad en zat daar ook al aan te denken.. Ja ook werk het toch weet proberen als het zo ver is..

3. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Heb ook flink last van lekkende borsten gehad, maar wel minder dan wat jij beschrijft. Nu sinds een maand of 2 gedragen ze zich :). Al slaapt mijn kleine sinds vorige week af en toe een nacht van 19:00 - 6:00 uur door (alleen een voeding om 22:00 uur) en heb sindsdien weer iets lekkage gehad en ook enthousiasme van de een als hij aan de andere ligt te drinken. Maar ja, dat is natuurlijk gewoon omdat er nog geregeld moet worden dat er 's nachts minder aangemaakt hoeft te worden.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je echt grote plassen in je bed wilt moet je gaan slapen met die lekbakjes, ik heb het geprobeerd. Ze zijn er echt niet voor bedoeld, ze zijn echt voor tijdens het voeden of kolven om een tsr op te vangen, even scheef en alles loopt er uit. En ze oefenen druk uit op je tepelhof rondom je tepel, waardoor ze als een soort kolf werken.

Ideale dingen voor als je weinig kolft en veel lekt, maar beloof me: ga er niet mee proberen te slapen!

5. rally

rally Lid

20 jun 2012
    51
    0
    0
    brabant
    HIHI Die van mij zijn met 5 maand ook nog nie helemaal zindelijk hoor.;)
    Nu scheelt het wel dat ik ze voor het slapen gaan nog ff uitlaat.(en dat de vriezer in gooi)

6. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Bij mn eerste had ik ook echt wel twee compressen per nacht nodig en moest ik na elke voeding aan beide borsten schone in doen. Elke nacht een schoonshirt. Sowieso de eerste 3 mnd en kon pas na een maand of 6 zonder compressen.

Nu nr 2 zijn mijn borsten behoorlijk zindelijk :D Overdag blijven de compressen droog en snachts hoeft er alleen een schoon compres er in. En ik kan gerust een shirt meer dan 1 nacht aan.

Dus er is hoop

7. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Hier nog steeds geen zindelijke borsten.... loop nog steeds met compressen. Maar in de nacht kom ik uit met normale compressen, tot een maand of 2/3 altijd met de grote nacht compressen van avent geslapen. Die hebben een grote diameter en verschuiven dus nauwelijks, erg fijn. En inderdaad de eerste tijd met handoeken, en hydrofiele matjes in bed gelegen.

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh nou, ik lekte in de nacht ook zo vreselijk. Echt heel irritant. Ik sliep op een gegeven moment met 2 doormidden geknipte luiers in een strak hemdje. Zo hoefde ik geen bh aan, want dat vond ik echt vreselijk slapen, maar bleven die luiers wel op hun plek zitten. Mijn man ging stuk toen ik er de eerste keer de slaapkamer mee op kwam, maar het werkte wél ;).

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Dat met die luiers heb ik ook nog geprobeerd inderdaad bij het voeden van mijn zoontje.. Maar dit werd 1 grote klieder boel. Binnen in zit een gelachtige substantie wat helemaal ging absorberen, uitzette en dus uit de luier kwam en in mijn bed belandde.. Dat was geen pretje..:(

Dirksmama, ik zal het inderdaad maar niet proberen dan.. Ik vond ht wel slim bedacht:D maar helaas..

10. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij de eerste veel meer 'lekkage' gehad als de tweede en nu ook niet zo. Niet zo erg als jij beschrijft, maar de pads gingen er vlot doorheen.

11. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog compressen nodig... Gelukkig werd t met 3 maanden wel beter dan de compressen meestal alles wel.kunnen opvangen maar een enkele keer hebben ze t s nachts toch niet gehouden.. Bij mij loopt ook de andere borst vrolijk mee.. Maar ja liever zo dan te weinig melk hebben.

Gewoon weer proberen en wie weet valt t deze keer je alles mee!

Deel Deze Pagina