Al het wachten voor niets?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Help85, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Vandaag dag 57 van mijn cyclus, zoals je kan zien nog geen eisprong ontdekt deze cyclus. Helaas heeft de stijging na 1 mei net een dagje te kort doorgezet waardoor er niet gesproken kan worden van een eisprong...

Zojuist mijn dagelijkse checks gedaan en toen zat er dus donker rood bloed aan mijn vinger :(... ben dus bang dat ik ongesteld ga worden zonder eisprong te hebben gehad...

Ik mag de 26e naar de gyn voor 1e afspraak, zojuist gemaakt. Maar dit belooft natuurlijk niet veel goeds als ik geen eitjes krijg... BAALDAG!

2. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    He balen dat je ongesteld gaat worden! En blijkbaar geen eisprong hebt gehad. Ik hoop voor je dat de gyn De oplossing heeft om jullie kinderwens in vervulling te laten gaan. Maar dat zal vast goed komen. Voor nu gewoon even "lekker" balen met een wijntje of andere dingen die je niet mag als je zwanger bent!

3. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Weet je zeker dat er geen eisprong is geweest? Je hebt het wel over een stijging. Ik was er natuurlijk niet bij, dus ik weet het niet, maar als je hebt gecheckt met ovulatietesten dan heb je nog geen 100% zekerheid. Ik heb nog nooit een zogenaamde 'knaller' gehad op een ovulatietest, maar ik ben wel gewoon zwanger geworden. Edit: zie nu je kaartje pas, sorry. Ook dat is geen exacte wetenschap. ;)

Hoe dan ook, een baaldag is een basisrecht, voor vrouwen die zwanger proberen te worden zeker! Baal het er lekker uit en ik hoop op goed nieuws van de gyn. ;)

4. Moess

Moess Niet meer actief

Heb je hiervoor de pil geslikt? Het schijnt dat het hierna best wel een tijd kan duren voordat je een regelmatige cyclus hebt namelijk. Is de lange/onregelmatige cyclus ook de reden dat je naar de gynaecoloog gaat?
    Succes!

5. Moess

Moess Niet meer actief

Ik heb je antwoord per ongeluk al gevonden in de mmm topics! Succes ermee

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ja via temperatuur kom ik uit op geen stijging. Rare is dat als ik komende dagen mijn temp nog 1 tiende hoger invul FF wel met stippellijntjes een kruis zet met ei op 1 mei...

Bloeding zet tot nu toe niet door. Enkel gezien doordat ik mijn slijmcheck deed, nog niet bij afvegen of iets dergelijks. Maar durf natuurlijk niet te hopen op iets anders...

Inderdaad gyn door lange onregelmatige cyclussen zonder te detecteren eisprong grrr

7. Moess

Moess Niet meer actief

Temp je wel iedere dag om dezelfde tijd? Voordat je uit bed komt?

Ik had het nog even tijd gegeven als ik jou was. Je bent pas net gestopt met AC en het lichaam heeft soms gewoon even tijd nodig.
    Natuurlijk ben ik geen arts en kan er ook iets niet helemaal goed zijn qua ovulatie etc maar hoop voor je dat het gewoon nog met ontpillen te maken heeft.

8. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ja dat hoop ik ook uiteraard, ach meer dan wachten kunnen we helaas niet doen.

De rest doe ik alles heel netjes elke dat precies om 06.45 (ook in weekend), rectaal, voordat ik uit bed stap (inmiddels aardig automatische piloot) etc :)

9. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Bah! Das echt niet leuk!
    Ik hoop dat de afspraak met de gynaecoloog in elk geval wat duidelijkheid mag geven. Sterkte!

Deel Deze Pagina