ik heb vandaag (9dpo) sinds ongeveer 17.00uur hele erge krampen/samentrekkende buikpijn net boven mijn schaambot..... wat zou dit kunnen zijn? Het doet echt heeel veel pijn ook rommelt het van binnen flink, je hoort het echt geluiden maken en borrellen.. Ohjah zoals je op mijn kaartje kunt zien is vandaag mijn temp van 37.2 naar 37.0 gezakt.... voor ongi lijkt me vroeg gezien ik altijd 12-14dpo heb?
goede vraag, geen idee. ik heb er deze cyclus ook heel veel last van, heb een aantal dagen fikse krampen gehad. dat had ik toen ik zwanger was van Ties ook, maar aangezien ik nu niet zwanger kan zijn vraag ik me af waar het van komt.
Ik heb nog niks gehad, dit is al 10e ronde maar ken dit niet.... jeetje wat een pijn! Sla soms echt met mijn hand erna toe en voorover zitten is echt niet prettig... heel vreemd!? mag ik vragen waarom je niet zwanger kunt zijn dan?
we hebben condooms gebruikt. maar zoals ik zei had ik het bij Ties ook.. klapte af en toe echt dubbel van de pijn, verschrikkelijk. mijn moeder had het bij haar zwangerschappen ook.
Ooh hihi oke, ja ik zag in je handtekening die cyclus dagen en ging er meteen vanuit dat je bezg was om zwanger te worden Nou spannend hoor! Nog 3 dagen.... hihi... denk eink van niet, maar ben al vanaf zaterdag (7 dpo) erg misselijk, echt erg, niet licht! van opstaan tot uur of 17.00uur en dan is het weg.... en ook vanaf die dag ongi vlagen in me onderrug (dat is altijd dag dat ik ongi word normaal) tjah ik weet het niet.... maar begint wel te kriebelen nu
je weet het niet he, ik voelde elke maand iets tot ik zwanger was, toen had ik alleen die krampen. nog 3 daagjes, ik zal voor je duimen!
Dankje,lief! Ja ik heb ook alle rondes van alles gedacht te voelen maar nee hoor... nu alleen dan misselijk, ongi vlagen in onderrug en nu deze buikpijn!
Ja ben ook erg benieuwd, hahha ben bang dat ik er slecht door ga slapen whahaha.... maar moet wel slapen normaal anders klopt temp niet whahahah laat t meteeen weten hoor Ga nu slapen
dankje,, hier momenteel negens last van.... hoop dat het zo blijft die misselijkheid is echt niet leuk hoor! Buikpijn ook weer weg tot nu toe.... temp iets gestegen... maar niet genoeg voor een inn.dip volgens mij??? aFWACHTEN DUS...
Je kaartje ziet er nog nog goed uit, maar als je voortdurende krampen hebt weet ik het niet. Innesteling voel ik altijd erg goed, en dat is echt een hele felle steek......
Ja nou het waren echt steken of iets van samentrekkingen 2 uurtjes lang af en toe een keer.... nu is het weg.... Ik zelf ben heel vreemd relaxt, helemaal naar die daling van gister, nu ik ook niet echt meer wat voel en/of heel misselijk ben denk ik dat het niet raak is... en veraqcht ik dat we ronde 11 ingaan helaas. maar we zullen het gaan zien binnen 1-4 dagen
hoi allemaal, Na hoeveel dagen na de sex kun je deze steken voelen? Heb zondagavond met mijn vriend sex gehad en gisteravond lag ik in bed en ging ik kapot van de krampen in mijn buik. Kan dat al zo snel? Groetjes
Nee dat kan echt niet van een innesteling zijn, dat bedoel je neem ik aan?? eitje mischien?? en verders weet ik ook niet of die steken daar iets mee te maken kunnen hebben.... heb nog nooit innesteling gevoeld (nog nooit zwanger geweest dus)
Mijn ei zou volgens de berekening pas de 29e zijn. WE gaan nu om de dag klussen hihi. Als het mijn ei is dan is hij wel heel vroeg. Heb zondag geklust, maar dan zou het wel raak kunnen zijn eventueel. Spannend allemaal haha Groetjes
Wanneer ga je testen, spannend zeg Ik kan volgende week testen, ronde 2 Ik voel steeds ongi krampjes wat ik normaal ook wel heb een week voor ongesteld. Dus hier niet al te veel hoop.