Hoihoi, Ik heb vandaag weer eens gigantische hoofdpijn, maar nu is dat niet sinds vandaag, maar al sinds 2 weken non stop. Het doet me echt zeer, steekt aan alle kanten, vooral boven ogen, maar ook gewoon boven in me hoofd. De ene keer is het rechts wat meer dan links, of juist links meer dan rechts, maar ook beide kanten. Lijkt ook wel of ik waziger ga zien. Herkent iemand dit? 2 weken non stop lijkt mij niet echt normaal meer
Ik zou even langs de HA gaan hiermee! Hoofdpijn kan idd voorkkomen tijdens de zwangerschap, maar het is niet goed als je er al 2 weken non-stop last van hebt! Sterkte!
Zou even naar je vk bellen hoor. Dan kunnen ze je bloeddruk even opmeten en mss je urine testen. Wil je niet bang maken, maar extreme hoofdpijn kan een symptoom zijn van zwangerschapsvergiftiging. Grote kans dat je het niet hebt, maar zou het wel uit laten sluiten.
Niet herkenbaar, maar zoals Duveldraakje al zegt zou ik als ik jou was ff langs de HA... Paracetamol helpt niet ?
Paracetamol heb ik het eerlijk gezegd niet zo op, maar zou ik kunnen proberen ja. En verder heb ik op internet naar symptomen zitten zoeken van zwangerschapsvergiftiging, maar de meeste symptomen op hoofdpijn na, heb ik niet. Maar ja, wil natuurlijk niet altijd wat zeggen. Word ondertussen wel helemaal gek van die hoofdpijn.
Je mag 6 paracetamol op een dag. Dus ik zou het echt innemen. Mijn HA zei me dat ik het beste ´s morgens er meteen 2 in kon nemen en dan over de dag heen nog 4. Zo bouw je een soort pijnbestrijding op. Paracetamol kan echt geen kwaad!
Herkenbaar, ik heb het dag in dag uit. En daarnaast ook nog een aantal klachten zoals wazig zien, lichtflitsen zien, bandgevoel bovenin de buik. Dat was voor mijn vk een reden om me nu elke week te zien en alles te controleren. Bij mij hebben ze nog een spoortje eiwit gevonden in de urine. Maar het is niet zo erg dat de kleine meteen gehaald moet worden. Maar het kan idd zwangerschapsvergiftiging zijn. Dus ik zou even contact opnemen met je vk. Heb je daarnaast ook nog andere klachten?
Herkenbaar... knettergek wordt je er van! Bij mij begon het rond 15 weken en het werd steeds erger. Met 17 weken adviseerde mijn VK mij het rustiger aan het doen en minder uren te gaan werken. Binnen een week was ik ervan af! Bij mij kwam het dus echt gewoon van de vermoeidheid, maar zoals de rest ook al zeg ga even naar je HA of VK want zoveel hoofpijn is natuurlijk niet normaal. Misschien is het je bloedruk wel of misschien komt het gewoon door je hormonen. Sterkte!
Herkenbaar helaas, ik had het ook. Niet non-stop, maar zooooo zeer dat ik bij opstaan terug'viel' in het kussen. Ik heb het niet aangegeven, ja ja dom dom....is wel geeindigd in een HELLP-insult > ziekenhuis en de hele mikmak erom heen. Zou voor de zekerheid zeker even aangeven.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb nu net een paracetamol op, en ga lkkr even een uurtje op bed. Heb ik vanavond nog hoofdpijn, neem ik weer een paracetamol, als het morgen nog niet over is, ook weer. en als het maandag nog niet over is bel ik inderdaad toch maar even mijn verloskundige. Behalve gigantische hoofdpijn en wazig zien, ben ik ook nog duizelig af en toe. Kheb ook een drukgevoel in mijn buik, maar dat is volgens mij echt ons jochie.. die overal tegen an ligt en schopt Maar ik kijk het tot maandag even aan met paracetamols, en dan bel ik wel even voor de zekerheid, want vind dit beetje te lang duren.
Gisteravond maar weer met een paracetamol naar bed gegaan, heb nu het idee dat het wel minder is, maar nog niet weg. Dus straks nog maar 1, en als het morgen nog niet over is, ga ik toch mijn verloskundige maar even bellen!
Helaas, hoofdpijn nog steeds niet weg, na hele weekend op paracetamol geleefd te hebben. Net de verloskundige gebeld, en ze wil me toch even hebben. Even bloedprikken en urine na kijken, ivm mogelijke zwangerschapsvergiftiging. Gelijk me vriend dus maar gebeld op zijn werk, die komt naar huis (heeft auto mee, dus moest hem wel belle anders kom ik nie ver zonder auto ) en dan zo maar richting verloskundige. Ben toch wel klein beetje nerveus eigenlijk
Wordt je je ontlasting etc wel goed kwijt? En je urine ok (geen blaasontsteking)? Maar zullen ze ook wel checken. Heel veel sterkte en succes en hoopt dat het 100% meevalt! En anders op tijd in goede handen!
Hoi meiden, Vanmorgen dus even naar de vk geweest, en alles is gelukkig goed!! Urine nagekeken, was niks mee aan de hand, en ook het bloed/ijzergehalte is prima in orde! Wel was de bloeddruk iets tegen de lage kant, dus volgens de vk kan het daardoor komen dat ik zoveel hoofdpijn heb, en aan mijn verhaal te horen dacht ze ook dat het wel eens migraine kan zijn. Maar verder gelukkig dus alles goed, ben weer helemaal gerustgesteld!! Bedankt voor jullie lieve reacties!
Ja ik stond er ook van te kijken, aangezien ik geen ervaring met migraine heb. Nog nooit last van gehad. Moet nu een afspraak bij de huisarts maken, om er zeker van te zijn dat het allemaal niks bijzonders is, dus misschien dat ik dan medicijnen krijg. Zal het wel zien, ben in ieder geval ontzettend blij dat het niks ernstigs is!