Gigantische hoofdpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gravid, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

tegen migraine mag je alleen maar paracetamol nemen. heb zelf al jaren migraine en nu in de zwangerschap is het veel heviger:x Mag alleen maar paracetamol voor de rest niet goed rust houden.

Misschien moet je door een fysio ff naar je nek laten kijken deze kan ook vast gaan zitten en hierdoor hoofdpijn veroorzaken wat erg lijkt op migraine. Ik moet nu wekelijks mijn nek laten masseren anders is de hoofdpijn helemaal niet te houden

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Oh oke, ja dan toch maar verder op paracetamol ;)
    En van de nek is wel goeie tip inderdaad, zal het haar volgende week eens vragen!
    Al moet ik zeggen dat ik er weinig last van heb, maar goed.. je weet nooit natuurlijk.

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik heb ook geen last van mijn nek ;) Maar de spieren zitten wel vast en zo heb je geen goede doorbloeding naar je hoofd. Als ik hoofdpijn heb bel ik nu gelijk fysio dan kan ik er gelijk bij tussen en masseren ze mijn nek enz. Na een uurtje trekt dan de hoofdpijn weg.

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Idd kan me voorstellen dat je blij bent dat het niet heel ernstig is! Maar wel vervelend veel hoofdpijn :(..
    Succes bij de dokter en volgens mij is een bezoekje naar de
    fysiotherapie een goeie tip! :)

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Je zou ook eens bij de fysio na kunnen laten kijken of je spieren in je nek niet wat vast zitten.
    Dat was bij mij de oorzaak. NA weken hoofdpijn was ik in 1 behandeling er vanaf en sindsdien al 3 weken hoofdpijn vrij.

6. Gravid

Gravid Niet meer actief

Erg goeie tip!! Ik loop toch elke week al bij de fysio, dus vraag maandag gelijk even of ze me nek na kijkt.
    Want zou wel beter zijn als ik van de hoofdpijn af ben, is echt helemaal niks dit.

Deel Deze Pagina