Hoi meiden, Sinds 2 dagen voel ik mijn zoontje veel minder! Normaal voel ik hem in de ochtend altijd heel veel, en in de avond, nu voel ik hem amper! Ik voel hem wel maar niet zoals normaal, Heb wel even geluisterd met de angelsound en ik hoor zijn hartje wel gewoon sterk. Ik maak me een beetje zorgen.. Herkent iemand dit?
Die van mij is niet zo'n relschopper, ik voelde hem rond de 26 weken dan ook maar sporadisch. Nu voel ik hem al een hele tijd elke dag, maar op vaste tijdstippen. Daar tussenin issie heel stil. En hij schopt nog steeds maar zelden, het is meer een draaikont. Maar als je het niet vertrouwd, zou ik gewoon even bellen hoor
Gewoon even de vk bellen, meid! Misschien is er niets aan de hand, maar als je het niet vertrouwd kan je het maar beter even laten checken
Inderdaad, ik zou ook even de VK bellen. Zo'n Angelsound zegt ook niet alles, ik heb weleens een naar verhaal gehoord over iemand die zich zelf ook geruststelde met de Angelsound. Achteraf bleek er een afwijking in de hartslag die alleen een VK (of in elk geval een deskundige) had kunnen horen. Leuk voor de lol dus, maar niet om jezelf mee gerust te stellen als je twijfelt. Ik wil je niet bang maken hoor, sorry als ik dat wel heb gedaan maar ik vind het altijd wel een beetje gevaarlijk...
Geen ervaring mee, maar ik weet wel dat de baby een ritme krijgt en veel slaapt, ook minder ruimte in het buikje! Zoals al wordt geadviseert gewoon ff vk of gyn bellen daar zijn ze voor
Ik zou inderdaad ook even contact opnemen met de vk. Ik ben dan nu wel wat verder in de zwangerschap als jij maar tegen mij werd vanmiddag nog uitdrukkelijk gezegd dat ik contact op moest nemen als ik minder leven ging voelen of als het anders werd dan anders.
Ze heeft terug gebeld, ik moet nog even 2 uurtjes aanzien omdat ik hem wel gevoeld heb maar niet zoals normaal, heb ik 2 uur niks gevoeld moeten we naar het ziekenhuis.
Ik heb vaak het idee dat kleine zich soms eens een dagje omdraaid waardoor ik veel minder voel. Ik voel dan wel duidelijk beweging maar veel softer dan de meeste dagen. Hier gelukkig ook iedere keer na een aantal uur, net voordat ik écht ongerust wordt, ook weer wat flinke schoppen
Deze doet dat ook regelmatig. Even een dag of 2 heeeeel rustg zijn. Je komt nu ook in de periode dat de kleine ook duidelijk de groeispurten gaat laten merken zo. Tijdens een groeispurtje zijn ze vaak ook rustiger. Fijn dat hij inmiddels goed van zich heeft laten horen .