Gigantische krampaanval na seks...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Selena149, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik weet even niet hoe ik het anders moet benoemen.

Gisterenavond laat waren mijn vriend en ik het gezellig aan het maken.
    Niets aan de hand opzich, maar toen vriendlief klaar was begon het.

Terwijl hij er uit ging zeg maar, kreeg ik me echt een gi-gan-ti-sche krampaanval in mijn baarmoeder gedeelte. Het voelde exact als menstruatiekramp, maar de hevigheid van een normale menstruatiekramp was er écht niets bij. Was zeker 100 keer zo erg. Het kwam van de 1 op de andere seconde in volle hevigheid opzetten, zo erg dat ik werkelijk lag te kronkelen in bed en huilen van de pijn (dat heb ik normaal echt niet). :( Handen op mijn buik, warme washand, het hielp niet echt. Op mijn zij liggen lukte amper, het opkomen tot zitten lukte amper. Echt, ik verging van de pijn ongeveer, het was zó enorm gigantisch pijnlijk en leek echt een aanval in volle hevigheid van de een op de andere seconde, ondertussen liepen de tranen over mijn wangen. Pas na een minuut of 20 begon het ietsjes weg te trekken. Nu, vanmorgen, heb ik een harde, pijnlijke, opgezette buik. Spierpijn overal (hoewel dat ook door het standje komt denk ik) en mijn buik intrekken lukt niet echt.

Iemand die misschien weet wat dit kan betekenen of het ook heeft gehad ? Ik ben echt geen aansteller, met menstruaties kronkel en huil ik echt niet van de pijn terwijl ik best heftig ongi ben altijd, maar dit ?

Ik zit vandaag 9DPO bij een LF van 11. Moet woensdag ongi worden.

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Geen idee wat het is, maar zo veel pijn lijkt mij niet goed en ik zou er wel even mee naar een arts gaan!

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Het kan zoveel te betekenen hebben... ik zou deze maand nog even afwachten wat er staat te gebeuren. (theoretisch zou het ook een innesteling geweest kunnen zijn...)

Als het nog eens voorkomt, dan zou een bezoek aan de HA geen kwaad kunnen.

4. Selena149

Heb even gegoogled en zie wel meer verhalen over innesteling ja ;)

Maar ja, denk dat ik gewoon ongi ga worden, zo voel ik me wel.
    Had vandaag wel hoogste temp in deze LF tot nu toe, (37,0 bij dpo) maar dat had ik vorige cyclus exact hetzelfde (ook 37,0 bij 9dpo).
    Vanmorgen ook wel een ovutest voor de grap gedaan, die is wel aardig donker (bijna posi) maar bedacht me dat je voor een goed resultaat 's middags pas moet testen en juist niet 's morgens, dus dat zegt ook niets...

Morgen mijn temp maar afwachten, zal geheid gezakt zijn (was vorige keer ook)...

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hee meis,

No worries. Ik heb dit in al de tijd dat we bezig waren een keer of 4 gehad en altijd aan het einde van mn lF. Soms was het zo erg dat ik echt moest overgeven van de kramp. M'n man werd er helemaal bang van. Ik had het vaak met name na een hoogtepunt, maar ook wel eens "gewoon". Het is altijd verstandig om even contact op te nemen met je arts, maar ik denk dat je geen reden hebt tot zorgen. Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als het bij jou een teken is van een succesvolle innesteling!

6. Selena149

Blijkbaar was het toch de innesteling, want ik ben zwanger ! :D
    Had gisteren op moederdag een aardig duidelijke test in mijn handen.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat een wonder na 19 maanden wachten. Geweldig nieuws (en dat op Moederdag nog wel!)

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Gefeliciteerd!

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd meid! dus toch!

10. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Jeetje, ik had veel verwacht, maar dat niet haha. Wat goed joh! Gefeliciteerd!!

11. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Wat bijzonder. Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan.

Deel Deze Pagina