gigantische spinnen

Discussie in 'De lounge' gestart door kaaskroketje, 29 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zoiets gebeurt er dan bij mij denk ik...

Bijgevoegde bestanden:

2. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Buffysumers geweldig !!! Zou mij ook kunnen overkomen hoor haha , bus deo en aansteker en lukt wzl toch ? :D

Tgoh vind het niet lelijk maar gewoon dooooodeng

3. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik had zo'n zwangere spin in mijn tuinhekje, dus ik herken het wel. Echt geluid maken en flink met die enorme slagtanden dreigen, haha. Maar mij heb je er niet mee. Fotootjes gemaakt, maar die zal ik hier maar niet laten zien.

4. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Die spin van de openingspost zat volgens mij van de week bij mij in de badkamer. Net klaar met douchen, zag ik `m op de vloer. Ik ben niet bang voor spinnen, maar bij deze moest ik toch echt even flink slikken. En de stofzuiger was al helemaal niet bang... Ben meestal van het buiten neerzetten maar dat zag ik niet helemaal zitten...

5. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou per direct verhuizen en mijn man achterlaten.....

6. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    haha kan die niet gewoon mee dan ? :D

7. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee, die wil daar eerst een foto van maken en uitgebreid bekijken....

8. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Haha ok :D

9. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.121
    1.825
    113
    Over mooie spinnen gesproken zoek deze maar eens Argiope lobata
    Niet voor schijters ;)
    Heb van de week ook een mooie gezien een gele ding geloof bijspin tijgerspin iets erg leuk maar best eng en niet goed voor mijn huid mocht hij daar willen lopen brr

10. Amare

Amare Niet meer actief

Hij lijkt klein, maar was echt héél groot.
    Gewoon in Nederland.

11. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Hier laatst ook een paar flinke, mijn moeder scheen er een in haar haar te hebben meegenomen. Daar kwam ze achter in de auto :p
    Ik was er altijd bang voor maar sinds we verhuisd zijn, pak ik ze gewoon aan de pootjes en hoppa, uit het raam. Mijn zoon is alleen als de dood...

12. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Haha, vond het wel grappig hoe je dat formuleerde :D
    Maar wie weet, trappen ze je van achter wel in je rug met hun grote poten nadat je ze hebt geprobeerd weg te halen :$ :p:D

Heel flauw, i know :p

13. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Kreeg al kippenvel bij die foto :|

Toen ik hoogzwanger was en nog in omgeving van Breda woonde zat er zonder te overdrijven een spin van minstens 15 cm in de klamboe op de babykamer. toen ik m wou verjagen daaruit heb ik mn slipper ernaartoe gegooid :D alleen rende hij op me af, was half 1 snachts ik heb keihard gegild en huilend mn toen nog vriend gebeld of ie meteen naar huis wou komen :p hij scheet alle kleuren van de regenboog maar had m wel doodgemaakt haha :D

14. beccie

beccie Niet meer actief

pff ik had net dit topic gelezen, loop naar de bijkeuken en nou zit daar zon spin op de deur. echt mega groot, mega lange poten. zulke spinnen zie ik hier anders nooit.
    ik mijn man roepen en wat doet ie, hij pakt hem met de schoen van ons zoontje, jakkes. terwijl zijn eigen klompen daarnaast stonden:x
    hij viel naar beneden en mijn man nog een paar keer getrapt,

ik denk niet dat hij zo groot was als op die foto maar toch wel 10cm denk ik,. ik durfde de camera niet te pakken want was bang dat hij dan zou ontsnappen:)

maar ik woon in friesland en zat net nog te denken dat ik op een nog veilige plek woon haha.

15. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Feitelijk is niemand veilig :p want er schijnen gemiddeld zo'n 1500 spinnen in een woning te zitten. Mits je regelmatig schoonmaakt, anders zijn het er wat meer :p

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Aaaaah bah, waarom open ik ook dit soort links? Ben er helemaal naar van. Lagen al in bed, maar heb net t licht aangedaan en even de hoekjes en onder t bed gekeken. Ben zo'n schijterd wat spinnen betreft:)
    Als ik zo iets zie zou ik denk ik echt wel zwaar ik paniek raken hoor. Vind er ook niets aan. Wat mij betreft mogen alle spinnen afgemaakt worden. Vogeltjes eten ook insecten :D

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ieeekkkssss:$

Bijgevoegde bestanden:

18. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    OMG, ik moet nu dus echt niet kijken. Ik klik het morgenochtend wel aan, anders slaap ik dus echt niet! :cool:

19. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Oh jaaa, die zitten vaak bij het kerkje hier verderop. Hebben geweldige coconnen voor hun eitjes.

20. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Iekssssss ik voel overal kriebelssss

Ik denk dat ik ook een hartverzakking zou krijgen als ik zo een exemplaar in huis aantref!

Deel Deze Pagina