gigantische spinnen

Discussie in 'De lounge' gestart door kaaskroketje, 29 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Omg die zijn echt groot!! ben niet bang voor kleine spinnen maar van deze word ik zelf toch wel bang!!

2. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Ja hier in huis al 2 van die monsters gevonden, en ook die soort spin. Giga poten plus lijf scheelt mijn man is er niet bang voor die ruimt ze wel op nadat hij klaar is met lachen omdat ik weer sta te gillen. Maar de laatste van gister was bijna net zo groot als de hand van mijn man bah bah. Daarom heb ik zo een hekel aan deze maanden, ze worden niet voor niets spinnenmaanden genoemt

3. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Haha :D
    Wij waren ook heel bang. Broertje en ik hebben weken lang met de bedden tegen elkaar aan geslapen met een klamboe erom heen :)

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Whahha te ranzig

5. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Oooow nou kan ik me niet druk om maken.. Zolang ze me niks doen vind ik het best, heb jaren een hele dikke huisspin gehad, kwam eigenlijk alleen 's avonds tevoorschijn.. Mooi laten lopen, vreet me mooi die kleine ettertjes op! :D

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Daarover heb ik dus ook een discussie met mijn man; volgens mij is die spin ongeveer zo groot als je hand; mijn man dacht te zien dat hij veeeeeeeeel groter is.
    Maar als je door klikt naar die andere link, dan zie je een filmpje van een man met een spin op zijn hand.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Mijn hemel, ik zou ook de brandweer bellen of zelfs 112 ik zou volledig in paniek raken denk ik..

8. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Nee toch? Volgens mij zit 'ie idd in een hoekje van het kozijn..... Toch?!?!

9. Tamio

Tamio Niet meer actief

Volgens mij zit hij in de hoek van zo'n kozijn. Dan nog is het wel een monsterlijk exemplaar, maar niet zo groot op het eerste gezicht lijkt.

10. Tamio

Tamio Niet meer actief

Even kijken of ik de foto recht kan krijgen.

11. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Haha ik wil niet lullig zijn.. maar ik woon in utrecht en heb al een aantal keer spinnen van dit formaat in mn huis gehad hoor.. :p

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Oh, jakkes, waarom ga ik toch zo'n linkje aanklikken? Brrr...ik vind spinnen zo eng.

13. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Deze liep bij ons over het gordijn vorige week. Hij is dan niet zo groot als die van de gestuurde link van TS maar deze was ook echt groootttt brrrrrrr... Mn man heeft hem netjes naar buiten gebracht haha

14. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    HHAHAAH brandweer hiervoor bellen? Alsof de brandweer niets beters te doen heeft.

& door een man nog wel? Watje.

Ik zou gewoon de stofzuiger bij pakken, opzuigen, en de stofzuigzak in een plastic vuilniszak doen en buiten in de container weggooien.

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nou, het zal aan mij liggen maar zo groot vind ik ze echt niet hoor...

16. Ja zie je, dus toch! Dan is het een spin van een paar centimeter, in plaats van een halve meter..

17. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Oh my god.... aaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

HAAAAAAA, nu zie ik het ook pas :)

Met die foto's van het kozijn... Hij is inderdaad maar een paar centimeters. Jeetje. Die hier rondlopen zijn inderdaad net zo groot. Ik vond sommige mensen in dit topic erg opscheppen over dat ze spinnen hadden die 'net zo groot' waren, terwijl ik dacht dat die spin een halve meter was :D

Nee, zukke hebben wij hier ook!!! Maar dan pikzwart :cool:

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nu ben ik niet zo snel bang voor spinnen, maar er liep net een flink exemplaar over m'n boobies. Daar was ik niet echt van gediend. Dus ik mepte 'm direct dood, schrok me rot haha. Moest ook direct aan dit topic denken :D
    Man is de spin nu aan het begraven of zo, die is beledigd dat ik hem dood heb gemept haha.

20. Delta

Delta Niet meer actief

Hahahaha.. Zie dat gehele gebeuren al voor me... :D

Deel Deze Pagina