Omg die zijn echt groot!! ben niet bang voor kleine spinnen maar van deze word ik zelf toch wel bang!!
Ja hier in huis al 2 van die monsters gevonden, en ook die soort spin. Giga poten plus lijf scheelt mijn man is er niet bang voor die ruimt ze wel op nadat hij klaar is met lachen omdat ik weer sta te gillen. Maar de laatste van gister was bijna net zo groot als de hand van mijn man bah bah. Daarom heb ik zo een hekel aan deze maanden, ze worden niet voor niets spinnenmaanden genoemt
Haha Wij waren ook heel bang. Broertje en ik hebben weken lang met de bedden tegen elkaar aan geslapen met een klamboe erom heen
Oooow nou kan ik me niet druk om maken.. Zolang ze me niks doen vind ik het best, heb jaren een hele dikke huisspin gehad, kwam eigenlijk alleen 's avonds tevoorschijn.. Mooi laten lopen, vreet me mooi die kleine ettertjes op!
Daarover heb ik dus ook een discussie met mijn man; volgens mij is die spin ongeveer zo groot als je hand; mijn man dacht te zien dat hij veeeeeeeeel groter is. Maar als je door klikt naar die andere link, dan zie je een filmpje van een man met een spin op zijn hand.
Volgens mij zit hij in de hoek van zo'n kozijn. Dan nog is het wel een monsterlijk exemplaar, maar niet zo groot op het eerste gezicht lijkt.
Haha ik wil niet lullig zijn.. maar ik woon in utrecht en heb al een aantal keer spinnen van dit formaat in mn huis gehad hoor..
Deze liep bij ons over het gordijn vorige week. Hij is dan niet zo groot als die van de gestuurde link van TS maar deze was ook echt groootttt brrrrrrr... Mn man heeft hem netjes naar buiten gebracht haha
HHAHAAH brandweer hiervoor bellen? Alsof de brandweer niets beters te doen heeft. & door een man nog wel? Watje. Ik zou gewoon de stofzuiger bij pakken, opzuigen, en de stofzuigzak in een plastic vuilniszak doen en buiten in de container weggooien.
HAAAAAAA, nu zie ik het ook pas Met die foto's van het kozijn... Hij is inderdaad maar een paar centimeters. Jeetje. Die hier rondlopen zijn inderdaad net zo groot. Ik vond sommige mensen in dit topic erg opscheppen over dat ze spinnen hadden die 'net zo groot' waren, terwijl ik dacht dat die spin een halve meter was Nee, zukke hebben wij hier ook!!! Maar dan pikzwart
Nu ben ik niet zo snel bang voor spinnen, maar er liep net een flink exemplaar over m'n boobies. Daar was ik niet echt van gediend. Dus ik mepte 'm direct dood, schrok me rot haha. Moest ook direct aan dit topic denken Man is de spin nu aan het begraven of zo, die is beledigd dat ik hem dood heb gemept haha.