Hallo even moet ik mijn verhaal kwijt hier, het zit namelijk zo, ik ben 16 juli ong geworden nu was dit 2 dagen later dan normaal, en duurde ook maar 2a 3 dagen, zonder ong krampen en veel minder bloed verlies. test gedaan voor de zekerheid, maar die was negatief. Nu ben ik sinds een week door de dag heen af en toe misselijk en volgens mijn vriend moet ik toch wel iets vaker na de wc, ook ben ik af en toe best wel moe, nu heb ik sinds zaterdag een paar keer een kramp of steek in mijn buik gevoelt,( boven de lies zeg ma) ma dit was geen gevoel zoals ong krampen ofzo. nu zei ik vandaag tegen mij vriend dat ik dacht dat ik toch best wel een opgeblazen gevoel heb of het gevoel dat mijn buik gewoon iets dikker is, Nu ben ik vanmij zelf ook wel wat flinker misschien verbeeld ik het me allemaal, Nu zit het wel in de familie dat wij pas later een positieve zwangerschaps test krijgen, Maar ik weet het allemaal niet meer, ik ben al een tijd van de pil. dus kan niet daarvan zijn, zou ik dan toch nog maar eens een test moeten doen, of zal ik het me allemaal verbeelden?? alvast bedankt groetjess
Als je denkt dat je zwanger bent dan moet je gewoon nog een test doen. Alleen als ik je verhaal zo lees denk ik dat de kans erg klein is dat je nu zwanger bent..
uh jaa inderdaad ik denk dat ik morgen gewoon dan toch maar nog een test doe, en zonder iets er bij te denken, we zullen zien, het is af en toe best verwarrend Haha
Ik weet niet hoelang je cyclus normaal gesproken is, maar zou die steek in je lies niet gewoon je eisprong kunnen zijn? En idd even een testje wagen.
Ik zit precies hetzelfde verhaal. 13 juli ongi geweest, maar slechts 2 dagen (waar ik normaal altijd 5/6 dagen was). Nu ook wat vage symptomen. Hoewel ik erg ongeduldig ben, durf ik nog geen test te doen. Heb nu besloten nog 10 dagen te wachten. Dan zou ik weer ongi moeten worden. Als ik het dan niet ben doe ik een test...
Ik heb maar weer eens een test gedaan, en Hijs dus negatief, mijn vriend zit al te roepen, als je er nog lang last van heb gaan we naar de dokter, ik zie daar echter niet zoveel in, volgens mij houd mijn lichaam me voor de gek ofzo, best verwarrend af en toe,
Vaag hoor, Ik heb voor de zeker heid nog maar een test gedaan van predictor, een vroege test, omdat bij ons in de familie zit met te weinig hormoon enz. nu verscheen na 5 min toch egt een vaag streepje in test venster die er nu na 30 min nog steeds staat, en als ik hem van af te zijkant bekijk die meer zichtbaar is, nu weet ik niet hoe het zit met deze test of die wel betrouwbaar is, of dat het bijv een indrooglijntje is of weet ik wat. maar ik vind raar dat deze wel positief is dan en al die andere gewoon niet.
Zoek eens op dit forum naar ervaringen met Predictor Vroege Test! Predictor is niet betrouwbaar helaas en geeft vaak vals positief. Er is hier iemand geweest die met kraanwater positief heeft getest. Ook de man van iemand blijkt zwanger te zijn volgens Predictor.... Predictor komt er bij mij in elk geval nooit in. Ik vertrouw Predictor alleen als ook een test van een ander merk positief geeft!
ik heb nog nooit last gehad van een vals positief van predictor. maar probeer anders de kruidvat 2 voor 5 euri testen is. daarmee heb ik positief getest een week voor me nod van me dochtertje. suc6
ik heb ook nog nooit last gehad met de testen van predictor... maar zou als ik jou was ook gewoon ff gaan testen met een ander merk enzoals shellie al aangeeft probeer die van de kv.... succes