Gigantische vreetbui gehad..

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    ow wat voel ik me schuldig.. Ik heb binnen een half uur echt zoveel naar binnen geschrokt, dat ik er gewoon misselijk van ben geworden! Ik heb dit de laatste tijd steeds vaker, weet niet waar het vandaan komt. Dan krijg ik trek en begin ik netjes met iets te eten en voor ik het weet zit ik ineens van alles achter mekaar te eten! Word strax na de bevalling nog wat, als ik al die kilo's er weer af moet krijgen.. :cry:
     
  2. Niet meer actief

    nou en, heb net een HELE verpakking after-eight choclaatjes naar binne gewerkt (en het is niet eens after eight maar pas half vijf haha)

    Was net bij de VK en in één maand slechts een kilo erbij, ondanks mn vreetbuien soms.
    Blijkbaar mag het wel ;)

    Voel je niet schuldig hoor..
     
  3. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Gisternacht over taart gedroomd, zo'n heerlijk vlaai met abrikozen.
    Even langs mijn ouders, en wat hadden die in huis, vlaai! En niet zo'n klein stukje ook, was dan wel met banaan, maar heerlijk, heb met niemand gedeeld :D
     
  4. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ohh Kiki, bananen vlaai :) Heerlijk joh. Ik ging laatst vlaai halen en toen de banaan al op :(
    Vorige maand had ik van die vreetbuien, vooral in de frikandellen speciaal hihi :)
     
  5. Isis75

    Isis75 Fanatiek lid

    7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Meiden geniet er af en toe lekker van, straks heb je geen excuus meer ;) :)
    Ik heb er iets teveel van genoten :oops: moet dus nog 10 kilo kwijt.
     
  6. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    toen ik hoogzwanger was had ik dat ook maar wees gerust ik had er naar mijn zwangerschap geen last meer van. nou alleen als ik ongesteld ben dan.
     
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Het gaat momenteel wel weer aardig, maar een paar weken geleden vrat ik me een slag in de rondte met de Raketjes...nog een geluk dat het geen Magnums waren.
     
  8. minipi

    minipi Fanatiek lid

    17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Oh ik ben jaloers; heb sinds gisteren bij het kleinste hapje eten al last van maagzuur en/of misselijkheid. En dat terwijl de rest van mijn lichaam oh zo'n zin heeft in een goede vreetbui :oops: . Maar dat zit er dus echt niet in :(
    Geniet er lekker van en voel je niet schuldig. Zolang je het niet dagelijks doet...
     
  9. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik zit nu propvol van m'n avondeten, maar ben ondertussen alweer aan het denken aan een lekker droppie 8)

    Xx
     
  10. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb nu bijna een pak Shuttles op :(
     
  11. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb het ook wel eens gehad, meid misschien had je het wel nodig.
    Lekker genieten, nog een paar weekjes.
    Groetjes Mensi.
     
  12. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik eet ook alles ;)
    Vooral ijs, ijs en ijs....
    Ook waterijs gelukkig maar Mc Flurry's en roomijs kan ik ook moeilijk weerstaan hoor.
    Moet het wel even rustig aan blijven doen...ben nog lang niet in november aangekomen.
     
  13. Niet meer actief


    dit heb ik nou ook de laatste tijd alleen nog net geen hele doos maar zeker wel 5 of 6 op een dag....

    verslavend die dingen 8)
     
  14. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Foei toch! :) :) :) :) :) :) :)
     

Deel Deze Pagina