Hallo, Ons dochtertje is 12 dagen oud en de borstvoeding loopt eigenlijk vanaf het begin goed, al zat er een mindere dag tussen op het begin. Soms is het aanzuigen wat gevoelig. Dit duurt enkele seconden, eigenlijk niet iets waar ik me druk om maak, want daarna gaat het prima. Nu stond ik net onder de douche en de douchestraal is behoorlijk pijnlijk op mijn tepels. Ik heb het idee dat ze overgevoelig zijn. Ik heb geen kloven (volgens mij) en smeer de tepels na elke voeding in met Bepanthen zalf. Moet ik iets veranderen met aanleggen, misschien een ander zalfje gebruiken of nog iets anders om de pijn te verzachten of weg te doen nemen? Kan het te maken hebben met het feit dat ze vanmiddag bijna elk uur gevoed wou worden voor maar 10 minuten? (ik voed op verzoek) Hierna was ze ook meer dan 4 uur rustig, maar ze heeft een onrustige middag gehad. Ik hoor het graag, alvast bedankt
Kan zeker door de onrustige middag komen. Ik zou proberen te stoppen met de Bepanthen en de borsten na de voeding laten drogen met melk op de borsten.