mijn jongste word nu bijna 4 maanden. mijn oudste heb ik geen bv gegeven en ben ik met 4 maanden begonnen met een papje savonds en een fruithapje. mijn vraag mag de jongste dit nu wel of niet? en dan de papvoeding met bv maken, en 1x per dag wat fruit? savonds komt mijn dochtertje namelijk heel vaak voordat ze de nacht in gaat. misschien dat ze met een flesje pap wat verzadigder is en wat makkelijker in slaap valt. nu weet ik dat het niet zaligmakend is hoor die pap. maar ik weet nu eigenlijk niet eens of het uberhaubt wel mag. weet wel dat het niet perse hoeft en dat ze aan bv genoeg heeft. aangezien ik overdag sowieso al heel vaak voedt. zou ik het wel prettig vinden dat ik savonds iets minder zou kunnen voeden. zit nu namelijk echt even in een dipje terwijl ik eigenlijk toch echt niet wil stoppen.
ik ben heel eerlijk dat ik het antwoord niet heb afgewacht. en ben toch begonnen met bijvoeding. onze dochter keek ons het eten zowat uit de mond en greep overal op. ze krijgt nu een paar hapjes fruit en savonds een fles pap gevolgd door de borst. en ik moet zeggen het brengt heel veel rust. mijn dochtertje doet het heel goed. en ze eet de lepel er bijna bij op. ze komt gewoon met haar hoofd naar voren om te eten. maar bedankt voor het antwoord.