gijzeling Reuver meisje van 3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Romy1979, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah bah :(

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Tjonge jonge....De wereld is gewoon ZIEK! Andere woorden heb ik er niet meer voor hoor :x

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
  5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Wat een verknipte mensen zijn er toch! Hoop dat het meisje ongedeerd blijft!

6. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Bah :(

7. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Bah wat akelig hoorde dat er ook een schietpartij was net. Kwam de polities al tegen toen we van zwemles kwamen

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Dat is wel heel dichtbij dan.

Verschrikkelijk ook voor haar moeder en familie, niet wetende wat zich in die woning afspeelt. Ik denk dat ik gek zou worden.

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Onvoorstelbaar hoe iemand zoiets kan doen. Hopelijk wordt het meisje snel met haar moeder verenigd.

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Wat vreselijk zeg...en wat een vreselijk trauma voor dat meisje..hopende dat ze er levend uitkomt!

11. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Helemaal doorgeslagen. Heeft ook geroepen naar de moeder dat ze haar dochtertje nooit meer zal zien.
    In Amerika zouden ze wel weten hoe ze met dit soort types om moeten gaan, ipv "onderhandelen" en maar eeuwig praten.
    Prioriteit zou nu moeten zijn dat kind redden en niet onderhandelen.

12. Janna

Janna Fanatiek lid

Ja, want bij invalacties vallen er nóóóóit slachtoffers onder de gijzelaars. Zoiets is voor hen volkomen veilig. ;)

13. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hoop dat het goed gaat aflopen.. arme kind:(

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wat triest dat een vader weer zo denkt grip op de situatie te krijgen. Wij zaten vorige maand nog in Reuver, zit een groot vakantiepark.

Hopelijk doet hij het meisje niets aan!

15. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat een domme opmerking.
    Denk je ook niet dat alles er op gericht is er júist voor te zorgen dat dit meisje levend dat huis weer uitkomt?! ;)

Ik hoop dat het meisje straks weer veilig bij haar moeder is :(

16. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    En hoe wil je dat doen zonder te praten? Lekker dat huis bestormen? Dat is toch veel gevaarlijker.. Raakt die man in paniek, doet het kind wat aan en dan is de ellende helemaal compleet. Het probleem is juist dat die man op dit moment niks meer te verliezen heeft, hij heeft iemand neergeschoten én een kind gegijzeld. In het slechtste geval denkt hij "het maakt nu toch allemaal niks meer uit". Dan is het huis bestormen wel het slechtste wat ze nu kunnen doen.

17. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Ik denk dat het erop gericht is om ZOWEL de man ALS het kind veilig uit het huis te krijgen, maar dat ik dat een overbodige prioriteit vind.
    Ik bedoel meer dat die man echt goed in de war is, en daarom gewoon het kind in veiligheid zien te krijgen. Snap jullie ook wel, maar dit is echt Nederlands, hij heeft wel gedreigd het kind wat aan te doen dat vind ik zorgwekkend en maakt zijn leven echt wat minder waard in mijn ogen. Kind heeft nog een heel leven voor haar.

18. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    +1 dit is een hele lastige situatie en het beste is kalm blijven en geen gekke dingen doen.
    De vader weet dat hij sowieso gestraft gaat worden voor het neerschieten van de vrouw en voor het gijzelen.. Daardoor kan hij in paniek raken en het kind iets aandoen.

Pfff hoe zal de moeder zich voelen op dit moment..

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Idd, vreselijk! Dan word je toch helemaal gek :(

20. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik snap wel wat je bedoelt maar helaas is het niet zo simpel. Hoe overbodig je het ook vind, zolang die man niet veilig het huis uit is, is het kind al helemaal niet veilig.

Deel Deze Pagina