Vreselijk. Triest. Overal staat weer wat anders geschreven. De ene heeft het over de vader en het kindje en bij een anders staat dat de vader is aangehouden. Ik hoop dat er gauw duidelijkheid komt en dat het meisje nog leeft, waarom moeten kinderen toch altijd de dupe van zulke situaties zijn. Als je het zelf niet kan accepteren prima ga hulp zoeken maar laat je kind(eren) er buiten. Die hebben nog een heel leven voor zich.
Twee doden in woning Reuver - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] hier staat dat de vader en het meisje zijn overleden, vreselijk maar waarom zijn de berichten zo tegenstrijdig?
Het is mij alleen onduidelijk of het zijn kindje is. Want overal wordt gesproken over het dochtertje van de neergeschoten vrouw. Kan zijn dat het haar dochtertje was. Maar dat maakt het niet minder erg. Wat een drama.
Tja ze zijn nu binnen gevallen en het kindje is alsnog dood (als dat bericht klopt, laten we hopen van niet). Ik denk wat we oordelen in deze situaties maar aan de experts moeten overlaten. Het is in ieder geval wel duidelijk dat in dit soort situaties het altijd 2 kanten op kan gaan, of je nu afwacht/onderhandelt of binnenvalt. Als iemand doordraait of iets in zijn hoofd heeft...
Echt vreselijk! Ik snap ook niet dat eerst het nieuwsbericht naar buiten kwam dat die e*kel aangehouden was en het meisje ongedeerd?? Heel raar! Om 17:00u is een persconferentie...
Vraag me dan echt af of hij heeft toegeslagen toen het arrestatieteam binnen kwam? Want ze hebben de hele dag contact gehad en toen het team binnen kwam hoorden ze harde knallen... We zullen het straks wel horen op de persconferentie.
Volg m hier via NOS en anders RTL nieuws. (moet je even googlen naar RTL Livestream A) Bij mij hapert die L1 namelijk (of t ligt aan mij hier).