Verschrikkelijk is 'n gemeente verder als waar ik woon, mn broer woont ook in Reuver... Had niet verwacht dat dit zo zou eindigen... Geen woorden voor... Rust zaccht kleine meid.... Pfff... Sterrkte aan alle nabestaande...
Toen ik het las biggelden tranen over mijn wangen. Hoe kan iemand een kind ombrengen?? Boos en verdrietig, heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden van dit engeltje.
Volgen jullie t ook? De moeder weet het nog niet ivm haar operatie waaruit ze aan het ontwaken is... haar hel begint dadelijk pas
Heb de persconferentie net gezien, wat vreselijk zeg... Helemaal dat hij in de gesprekken met de politie niet aangegeven heeft wat hij echt van plan was. Dat moest de politie van familieleden horen. En dan zeggen dat je een half uur met je dochtertje gaat knuffelen.... Geen woorden voor....
Hier staat ondertussen sesamstraat op voor mn dochtertje, Wat vreselijk was er is gebeurd,rust zacht meisje en heel veel sterkte voor de nabestaanden. Vind het wel raar dat je na contactverlies en 2 doffe klappen pas 2 uur later binnen valt,zeker als iemand gewapend is.en er een verleden van huiselijk geweld is. Bah bah bah.
Echt bizar dit soort dingen, wat ontzettend vreselijk. Arm meisje, en wat een hel voor de moeder die nu haar meisje moet missen Mijn maag draait er van om, wat een drama!
Verschrikkelijk Weet iemand of er al een condoleanceregister is? Of een naam van het kindje zodat ik er 1 kan openen ? (Als dat kan)
Wat vreselijk, heb er tranen van..dat arme meisje die zoiets angstig heeft moeten doorstaan en er nu niet meer is. Wens de nabestaanden héél erg veel sterkte met het verwerken van dit verlies.