gijzeling Reuver meisje van 3

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Romy1979, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Bah wat vreselijk zeg.. Heel veel sterkte gewenst voor de nabestaanden, en dan vooral de moeder.. Weet die inmiddels al wat er is gebeurd?

2. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Het is bij mij een dorp verder, ik woon in Swalmen. Nou hier hebben ze het ook over niks anders meer.. Gewoon te vreselijk voor woorden! Zo'n mooi klein meisje in de bloei van haar leven.. Rust zacht kleine meid..

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Bah ben er misselijk van,net zo oud als mijn oudste
    Rust zacht lieve knappe meid....

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Verschrikkelijk...dit wordt weer een slapeloze nacht voor mij....rust zacht lief klein meisje..

5. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Rust zacht lief meisje :(

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat erg, als ik maar die foto's kijk word ik wel even stil.. Arm arm ding :( en haar moeder. Wat een hel moet dat zijn. Weet ze het inmiddels al?

7. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Van mij mogen die foto's weggehaald worden.
    Ik wordt er helemaal naar van....
    ook voor de privacy van het gezin hoor....

8. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Wat vreselijk :(:(

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Vreselijk... Meer kan ik niet zeggen.. Arme moeder en nabestaande...

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    :( vreselijk dat dit heeft kunnen gebeuren. Arm meisje.

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

De politie schijnt nogal slap opgetreden te hebben... gave hem bijvoorbeeld nog de tijd even te knuffelen... en dan raar opkijken als het toch wel erg lang duurt...

Super sneu. Dit soort dingen zouden nooit mogen gebeuren!

12. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Duidelijk een uitspraak van iemand die totaal geen goed beeld heeft van gijzelingssituaties...

Je kan niet overal maar simpel met geweld naar binnen rammen. De trekker van een vuurwapen is in enkele seconden over gehaald. Als er met geweld een woning wordt betreden dan heb ik het over echt geweld en veel lawaai. Iemand die in paniek is en niets te verliezen heeft, zal op dat moment ook zijn wapen gebruiken met dodelijke afloop. Soms is onderhandelen ds de beste of enige optie om een kind veilig naar buiten te krijgen.

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mee eens, erg kort door de bocht zo'n uitspraak.

Vind het echt vreselijk allemaal.

14. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik denkt dat het vooral is omdat ze pas na ruim 2 uur contactverlies in actie zijn gekomen en dus pad na ruim 2 uur daarvoor 2 doffe knallen te hebben gehoord omdat ze niet dachten dat dat schoten waren.persoonlijk gaat dat er bij mij ook niet in.daarvoor hebben ze adequaat gehandeld na mijn mening,maar vind wel dat ze sneller na contactverlies in hadden moeten grijpen.
    Het blijft een treurige situatie,en wat we er ook van vinden,het is allemaal achteraf gepraat.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als ze wel eerder hadden ingegrepen en er was iets gebeurt was het vast weer dat ze Te snel waren;)

Het is toch nooit goed....maar hoe moeten die agenten zich wel niet gevoeld hebben:(

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

Joh als ik zeg dat mijn ex ook gedreigd heeft met ontvoering van mijn dochter dan doen ze daar niet eens wat aan. Altijd maar afwachten tot het te laat is.

En het zal niet aan de agenten zelf liggen, die doen ook alleen maar wat ze geleerd is.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb het puur over het moment van gijzeling he ;)

18. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Idd, politie krijgt toch wel de schuld, op welke manier ze ook gehandeld zouden hebben.
    Die agenten wilden ook dat meisje levend dat huis uit hebben hoor... ik denk dat ze gedaan hebben wat ze konden en wat het beste was.
    Helaas is het zo afgelopen.

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik dacht in eerste instantie ook meteen, waren ze maar eerder binnen gegaan, maar ja zo simpel zal het helaas allemaal niet liggen. Ik ga ervan uit dat er een goed vooruitgedacht plan aan vooraf is gegaan, en dat ze hebben gedaan wat op dat moment het juiste was. Ze moeten zich ook aan allerlei (teveel) regels houden. Mijn reactie was 'waarom hebben die sluipschutters die hem op de boven verdieping zagen lopen niet neergeschoten" maar goed nogmaals zo simpel zal niet gaan helaas....en al hadden ze het wel gedaan dan hadden ze die agent gelijk aan de hoogste schandpaal opgehangen 'want hij wilde zich overgeven' ik denk dat je het als agent niet snel goed doet....
    Tragische afloop dit, dat hebben ze allemaal nooit gewild :(

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd meiden....

Deel Deze Pagina