Welke Koeka deken dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door beebje082011, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Omdat onze baby eraan komt in januari en ons middelste kindje net een jaar is, wil ik ook voor hem ook nog dekens met lakentjes gebruiken ipv een dekbed.

De flanel Koeka deken die ik nu heb gaat dan naar de baby, daar wil ik nog een Teddy deken bijkopen voor de winterperiode.

Nu was ik aan het denken welke deken ik het best voor dreumesje kan halen...twijfel tussen nog een flanel of toch de dubbeldeken.

Is de dubbeldeken warm genoeg in de winter? Qua tog rating scheelt het niet veel met de flanel, maar hij lijkt me veelzijdiger? Is 1 deken hiervan oke in de zomer? De flanel die ik heb is al vrij dun...

Elk advies waardeer ik! (Zijn grote aankopen)

2. Catootje86

Catootje86 Actief lid

19 nov 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Ik heb zelf afgelopen winter de duodeken gebruikt, mijn zoontje was toen tussen de 5 en 7 maanden, en dat was prima! Nu was het geen heel koude winter maar hij heeft wel het koudste kamertje. En anders is een simpel dekentje zo bijgelegd, toch? De teddy vind ik persoonlijk in verhouding wat duur omdat je die echt alleen als het koud is kunt gebruiken.

3. beebje082011

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Bedankt! Maar hij lag er dus lekker warm onder?
    Dan kan ik beter voor de duo gaan denk ik... alleen de flanel is toch iets minder warm in de winter.

4. Catootje86

Catootje86 Actief lid

19 nov 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Hij lag er heerlijk warm bij, je maakt toch kort op bij die kleintjes waardoor hij onder 4 lagen ligt, plus nog het lakentje. Alleen flanel lijkt me ook iets te weinig.

5. madelief80

madelief80 Actief lid

25 apr 2011
    187
    0
    0
    NULL
    Noord holland
    Voor nu de dubbel deken
    Warm genoeg in de zomer als je er 1 op legt
    En voor straks heb ik de teddy

6. beebje082011

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Ja, voor baby zal ik ook de flanel en de teddy aanschaffen.

Alleen voor dreumes ga ik dan toch voor de dubbel deken, prettig om te weten dat hij warm genoeg is in de winter. :) Dan is hij klaar met deze ene deken.

7. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Wij hebben ook de dubbele Koeka deken voor in het ledikantje. Ons ventje heeft het sowieso vrij snel warm, dus in de zomer lag hij alleen onder een lakentje, dus de enkele deken zou echt wel warm genoeg moeten zijn dan. En voor de winter was iig voor onze zoon de dubbele Koeka deken warm genoeg.

Deel Deze Pagina