Ons draaikontje: ff lachen :)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door raspberry, 29 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

He meiden,

zo troffen we onze kleine draaikont net in haar bedje aan... Hoe ze het voor elkaar heeft gekregen is ons een raadsel, (ze was echt strak ingestopt!), maar we hebben heel hard staan lachen - en toen heel stil en voorzichtig haar beentjes weer tussen de spijltjes uit gehaald ;)

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hahah, wat grappig!
    Van strak instoppen raakte mijn zoontje nooit van onder de indruk hoor, binnen een paar tellen lag hij weer op zijn dekentje. Gisteren hebben we hem aangetroffen alleen in zijn rompertje terwijl hij altijd in zijn slaapzak slaapt. Hij lag er gewoon helemaal uit. Dus sinds vandaag wordt de slaapzak achterstevoren gedragen zodat hij niet bij de rits kan.

Slaapt je dochtertje niet in een slaapzak?

Kleine Houdini's zijn het.

3. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hahahaha! :) Ons meisje is 3 maanden en als je haar wakker maakt, ligt ze net zo als dat je haar hebt ingestopt. Dit ken ik dus helemaal niet, maar ziet er grappig uit!

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja het is wat met die kleine clowntjes he hahahaha :) leuke sokken trouwens. heeft marinte ook

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha, wat grappig! :)

Wij hadden Eva toen ze een maand of 5 was en het erg warm was ook eens zonder slaapzak in bed gelegd. Instoppen was ze sowieso nooit van onder de indruk en ze lag dus constant met haar benen door de spijlen (net als Thirza) en werd er telkens wakker van. Toen hebben we 's avonds snel maar weer haar slaapzak aangedaan ;).

6. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    Wat schattig zeg. Mijn dochtertje zou er echt wakker van worden, geweldig lief om te zien.

7. raspberry

Ja, ben ook uitermate verbaasd dat ze gewoon door sliep ervan...
    En die slaapzak... ja, van mij krijgt ze die wel aan, maar papa had haar vandaag in bed gedaan, ik kwam pas net terug uit m'n werk, :)
    Maar met dit soort taferelen bedenk ik me dan maar weer dat het dus wel zo veilig is met slaapzakje aan.

8. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Hier ook een woelwater. Gelukkig heeft hij het nog niet voor elkaar gekregen om zijn slaapzak los te krijgen, maar onder een deken slaapt hij niet meer sinds hij een maand of 7 is.

1x troffen we hem ondersteboven in bed aan. Dat vond ik eng en dus heb ik de deken toen weggedaan. Inmiddels kruipt hij het hele bed door in zijn slaap. Zelf ben ik ook een woelerd, dus van een vreemde heeft hij het niet.

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hahaha wat grappige foto

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

ahhhh wat schattig!! Toevallig trof ik mijn zoontje vanmorgen ook met 1 been tussen de spijltjes :) Dat was bij zijn ochtendslaapje. De nacht heeft hij een slaapzak aan, maar overdag niet.

11. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Haha, zo treffen we ons dochtertje ook wel eens aan.
    Hoe strak je haar ook instopt, met of zonder slaapzak, ze ligt altijd heel raar in bedje.
    En als ze zo vast zit, en ik ga kijken, kijkt ze je ook eerst heel hulpeloos aan, en daarna begint ze te lachen haha.

12. raspberry

Tja, toen ze zich vannacht meldde voor de voeding, lag ze ondersteboven in bed... Doet ze dus ook regelmatig, ;)

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    hahahahaa, geweldig, zo heb ik Nena nog niet teruggevonden, maar Nena is ook een onwijze draaikont, ligt ook steeds boven op de dekens etc. Maar wel vaak maar gezichtje tegen de spijltjes aan en met haar armpjes erdoor! Lijkt mij niet lekker liggen, maar ze heeft er blijkbaar geen last van!

14. raspberry

Ja, gek he, dat ze dan gewoon doorslapen? Haar beentjes voelden ook hardstikke koud, maar ook daar heeft ze blijkbaar geen last van, (ze heeft het ook niet snel koud... da's dan wel weer handig, :)).

15. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Haha, die is echt wel heeeeel schattig! Onze dochter ligt altijd heeeeel stil als ze slaapt. Alleen als ze wakker wordt dan hup: beentjes de lucht in. Dan gooit ze zo de dekentjes eraf. Verder beweegt er alleen een armpje of wat. Grappig hoe kindjes kunnen verschillen!

16. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    is hier ook regelmatig gebeurd, en mevrouw sliep gewoon door als ik haar weer recht legde

17. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Duke gaat tegenwoordig ook zijn hele bed door. S'avonds probeer ik hem altijd gewoon normaal in te stoppen, omdat hij zijn slaapzakje veels te warm vind... Maar ik controleer hem regelmatig, uit angst dat hij onder de dekentjes schiet ofzo. Welliswaar alleen maar katoenen lakentjes & dekens, en een aerosleepmatras, maar erg gerust ben ik er niet op. Des te idealer dat er tegenwoordig een camera op zijn bed gericht staat, zodat ik vanaf de woonkamer kan zien wat hij precies doet.

Maar Duke vind ik ook regelmatig met zijn beentjes door de spijlen heen, om vervolgens als een blok door te slapen zodra ik hem recht hem gelegd. Zo lief!

18. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Heel grappig! moest er erg om lachen!!
    en dat na al dat treurige nieuws over Mexicaanse griep en de aanslag op het koninklijk huis, wil ik er ook wel even een tegen aan gooien. Wat vindt je van deze?

19. raspberry

Haha, ja, die is ook erg leuk. Zo lag Thirza laatst ook een keer, :)
    Met de hoek van waaruit de foto genomen is, lijkt je kleintje trouwens wel heel mini in verhouding tot het ledikantje, :D

20. Dushi

Dushi Niet meer actief

Deel Deze Pagina