gillen/buikpijn?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bella, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Mijn kleine meid slaapt al een aantal nachten erg slecht, om de 2 uur is ze wakker. Vaak gaat dat gepaard met wat huilen (niet van de honger) Ze drinkt ook slecht de laatste dagen, de helft van de fles gaat er maar in (100 ml ipv 180)
    Nu belde mijn moeder net (ik zit op het werk), dat ze haar 2 gillend en krijsend uit bed heeft gehaald, ze laat scheetjes krimpt ineen... wat zou dit kunnen zijn? Buikgriepje, krampen?
    Wat kan je tegen een buikgriepje doen? Mijn man is al onderweg om met haar naar de HA te gaan. Pff ik weet het niet zo goed meer, dit is een weekje aan de gang....

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    525
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik vermoed darmkrampjes hoor, mede vanwege het scheetjes laten. Geeft een warme kruik op dr buikje geen verlichting?
    Ik kreeg van mijn Duitse Kinderarts een middeltje tegen die darmkrampjes, x-aantal druppels per voeding door de voeding doen. Kind knapte echt zienderogen op.

3. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Orthiflor Start is een wondermiddel tegen krampjes!
    Onze zoon had het ook heel erg, huilde daardoor wel 10 uur per dag. Toen we orthiflor gingen gebruiken was het met een paar dagen over!

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    525
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hoe is t nu met je kleine meid Bella???

Deel Deze Pagina