Traanbuisjes door laten prikken.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Aszz, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Heey dame's.

    Wij komen net bij de HA vandaan en worden doorverwezen naar de oogarts.
    Nathan heeft vanaf zijn geboorte al last van zijn rechter oogje. Tranen, prut, noem maar op.
    Na antibioctia, massage's en schoonmaken met koud gekookt water is het nog niet over. Zeer waarschijnlijk is het traanbuisje te nauw en moet het worden opgerekt.

    Doodeng vind ik het! Mijn kleine man moet onder narcose :(
    Ik, die hem nog niet eens naar het KDV durft te brengen, moet mijn kind achterlaten in het ziekenhuis.
    Wat moet dat moet, natuurlijk, maar ik zie er nu al onwijs tegen op.

    Zijn er misschien meer moeders die dit hebben gedaan? En die mij misschien een beetje gerust kunnen stellen?
    Wij gaan naar het CWZ in Nijmegen, en het duurt nog wel even ivm de wachttijd.
    Onze 1e afspraak hebben we op 15 september staan.

    Alvast bedankt!
     
  2. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    Geen tips en ervaringen maar ik wil je wel even heel veel sterkte wensen en natuurlijk je kleine man ook!

    En i.d. wat moet dat moet en je kleine man zal er uiteindelijke alleen maar profijt van hebben en ze zijn nu nog zo klein, hij zal er weinig meer van weten.

    Liefs lizzie.
     
  3. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Heey, misschien mag je wel mee tot hij onder narcose is, en mag je wel weer bij hem zijn zodra hij wakker wordt.
    Dan heb jij hém wel gemist, maar hij jou niet. 8)

    Succes ermee hoor, er is niets erger dan dat je kindertjes iets moeten ondergaan. :(
     
  4. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Of ik ga ook onder narcose, nog beter :)
    Nee idd, ik wel echt wel bij hem blijven als hij gaat slapen. Als ze dat niet willen, zoek ik een ander ziekenhuis die dat wel toelaat.
    Bij de operatie hoef ik echt niet te zijn, maar wel als hij gaat slapen en wakker wordt.
    Als hij helemaal in paniek is,is mama er meteen :)
     
  5. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    Elyesa heeft ook zijn traankanaaltjes laten prikken, hij was mss 10min weg.
    ze hadden hem gewoon wat versuft en hij kwam al lachend terug.
    ikzelf werd ziek van angst maar dat is echt allemaal voor niks geweest.
    we hebben nog een paar dagen druppeltjes in zijn oogjes moeten doen en het is nooit meer terug gekomen.

    had er toen ook een topic over zal die even zoeken.
     

Deel Deze Pagina