Hoi Hoi, Mn dochter ( 18mnd) klom vorig weekend bijna uit haar ledikantje dus gelijk een peuterbedje aangeschaf. Afgelopen donderdag heeft ze er voor het eerst in geslapen. 10 minuten huilen en toen is ze haar bed in gekropen om te gaan slapen tot de volgende morgen kwart voor 10. Middagslaapje gister nog geen 5 minuten gehuild en gewoon geslapen. Echter vrijdagavond werd ze al overstuur toen ze het bedje zag. Maar als ik haar eenmaal had ingestopt en nara beneden ging werd ze al rustiger en ze slaapt ook binnen 15 minuten heerlijk. Middagslaapje is ze helemaal niet overstuur maar telkens savonds wel. Wat moet ik hiermee? Vind het huilen zielig, maar het duurt maar max 5/10 minuten en dan slaapt ze. Moet ik haar maar weer terug in haar ledikant doen? of gewoon doorzetten..
haha ja ik zag het net.. Echt vervelend is het hea? De buren zouden hier denken dat we haar mishandelen zo erg kan ze gillen. Vanavond trouwens eerste avond dat ze echt een half uur gegilt heeft. Toen heb ik dr er maar uitgehaald en ze ligt nu weer op bed...te gillen... pfffffffff