mijn zoontje is 21 maanden en heeft sinds dag of 4 dat hij in midda ggilt. we leggen alles uit en alles is goed tot dat we de deur dicht doen. hij zwaait zelfs nog een een handkus maar dan gilt hij echt alles bijelkaar en stampt op de grond. gister heeft hij 3 kwartier gehuild en talloze keren terug geweest. vandaag gaan we geen een keer terug want denk dat t uit testen is. hij is tusen door ook stil daarom. wat denken jullie? hebben jullie er ervaring mee? avond is geen probleem, dan gaat hij zonder huilen krijsen of iets naar bed. alleen is hij ook al paar dagen voor half zeven wakker en normaal na 7 uu r pas. is dit weer een fase? mijn nichtje slaapt tot 9 uur en af en toe zou ik dat ook wel willen. hij heeft t wel eens gedaan maar ja 7 uur a half acht is ook goed maar 6 of net erna vind ik te vroeg en je word zelf gek van dat gekrijs. oja en hij sliep gemiddeld weer 2 uur of ooit zelfs 3 nu ruim 1 uur. wie weet wat heplt of dat t een fase is
Hoi ik herken het wel een beetje. Luca deed dit van de week ook de hele tijd. Alleen ook met het avonds naar bed gaan. Dan zeiden we luca het is bedtijd en dan schudde hij zijn hoofd en zo. Hij ging ook niet meer in bed liggen, maar erin springen. Heeft hij net geleerd, dus dat is leuk!! Na een paar dagen consequent zijn en duidelijk zeggen dat het bedtijd is, is het nu weer wat beter. Wel nog steeds onrustig en zo, maar wat ik merk is dat hij nu meer praat... Dus ik denk dat hij van binnen erg onrustig is en daarom niet wil slapen. Ik bereid hem nu een kwartier van tevoren al voor met het naar bed gaan en het lijkt ook wel iets te helpen. Succes maar, en hopen dat het bij jou ook snel minder wordt.
ha ja bijons is t dus sinds gister ook in avond sit en gister nacht kwam hijook what. ik wist niet wa tik mee maakte. ben ook net bevallen dus maar is niet vanjalozie want hij is er zo lief voor maar idd ik denk ookdat hij meer wil maar niet kan. en dat voorbereiden deed ik ook maar helaas, hijis nu ook aan t krijsen maar bedankt. andere meiden nog meer advies? of tips
oja en blijven jullie terug gaan of helemaal neit we gingen paar x terug werkt niet. 1 x niet en helemaal niet meer terug gaan houd hij makkelijk anderhalf uur vol