gillen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Bizzy, Feb 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hoi,

Ik weet echt niet hoe ik hierop moet reageren!
    Anthony heeft gezellig besloten om het brabbelen even te laten wat het is om heel erg hard te gaan...GILLEN!
    Het is geen huilen maar gewoon mond wijd open en gillen maar, echt uren achter elkaar :)
    Hebben jullie hier ervaring mee en hoe kun je het beste erop reageren?
    Krijg er zelf hoofdpijn van en voor zijn oortjes lijkt het me ook niet best!

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Is een fase, gaat vanzelf weer over. Is puur stem uitproberen

3. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Zoë kan dat ook erg goed en dan vooral 's ochtends vroeg als ze wakker word in haar bedje!

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Ja, ook hier die periode gehad. Het gaat echt over, al denk je nu soms van niet! ha ha

5. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hahahaha, ja heeft onze kleine knul ook gedaan. Idd een kwestie van zijn stem uitproberen. Soms slaakt hij er nu nog wel eens een gil tussendoor, maar over het algemeen is het nu 'wawa, dadada, baba'

6. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Het gaat weer over!
    Hier ook eentje die nu in de wawa dadada baba fase zit..... al die kinderen zijn ook hetzelfde ;)

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier echt precies hetzelfde! Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat dat gegil nu bijna over is, ik kreeg er soms echt hoofdpijn van, zo schel als 'ie gilde ;).

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook gehad, en nu heeft hij het weer, soms om gek van te worden :S

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hahaha, ik hoorde laatst ook al van een gillende baby van acht maand. Heel irritant, zei het meisje wat op hem past.

10. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Bedankt meiden, dacht echt dat er wat mis was ofzo ook omdat hij zo gek doet met zijn tongetje hihi.. naar buiten naar binnen. Af en toe net een hondje :)
    Nu lekker in dromenland en hij moet haast wel schor zijn morgen ochtend hahaha. :)
    Hoop dat deze gil fase snel voorbij is :confused:
    @ ikke1981 minder dat je kleine het weer doet het is dus iets wat later terug kan komen begrijp ik ? :rolleyes: suc6 ermee weet wat je doormaakt nu

Liefs Bizzy

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Nu is het vooral als hij zijn zin niet krijgt, zo vervelend. Probeer het echt te negeren maar soms erg moeilijk

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Herkenbaar. Ze ontdekken hun stem EN volume! Te grappig maar niet fijn. Ik laat het zo want het hoort naar mijn idee bij zijn ontwikkeling. Ik ga er gewoon wat verder vanaf zitten. En als hij er last van heeft / krijgt dan stopt ie er vanzelf mee. Gelukkig doet ie het niet zo vaak want... :confused:

13. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Mijn dochter doet het ook, alleen niet zo hard. Het is prettig om naar te luisteren hoe ze haar stem ontdekt

14. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel herkenbaar! Wij hebben het ook gehad met ons zoontje en geloof me, het gaat idd over!Hij gilde zo hard, dat ik echt het gevoel had, dat mijn trommelvliezen bijna knapte :cry: Was echt niet leuk meer. In huis, op straat, maar ook in winkels, want daar klonk het nog leuker natuurlijk. Nee, ik vond het ook echt niet leuk, schaamde mij er best voor :oops: Hij doet het nu nog heel af en toe. Maar als we er nu wat van zeggen, dan doet hij het heel zachtjes, of hij stopt er mee. Dan krijgt hij natuurlijk gelijk een complimentje :) Het is idd het ontdekken van zijn stem en hij vindt het zelf erg leuk :( Heel veel sterkte, en nogmaals, het gaat over ;)
    Liefs, mussie

15. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,397
    3
    0
    Hier een heeeerlijke gildag! :-D
    Papa is buiten bezig, en ik heb haar lekker in dr buggy buiten naast hem gezet: ga maar lekker een potje tegen de vogels gillen! ;)

Ik vind het wel grappig hoor, soms houden we een gilwedstrijd, vooral bij luier verwisselen is dat dikke pret.

(overigens woon ik niet in NL hoor, het is hier heeeerlijk warm weer, dus buiten in de buggy is geen straf!)

Share This Page