Vraagje: Heeft iemand de babygym deluxe van rainforest? Zo ja, bewegen bij jullie de bladeren/vlinders ook? Bij ons niet! En als je op de site van fisher Price kijkt moet dit wel kunnen.... snap er niks van.... Gr
Nee, bij ons bewegen ze ook niet, ging ik ook eigenlijk niet van uit. Moet wel zeggen dat de "jungle" hier echt een mega succes is, Max heeft dikke pret eronder en kan lekker zelf spelen! Aanrader!
Even gekeken op internet maar daar staat inderdaad over dat de bladeren wel moeten bewegen! Even een mailtje sturen naar FP?
ik heb hem ok. nog niet veel gebruikt, maar bij hier bewegen de bladeren ook niet, lees nu op internet dat dit wel moet eigenlijk. ga volgende week naar de negenmaandenbeurs waar ze ook staan. zal eens navragen
Grappig, ik vroeg het me ook al een tijdje af. Ik had ook begrepen dat ze hoorden te draaien, maar hier doen ze het ook niet. Zullen ze wel bedoelden dat je ze KUNT draaien
en in welke stand is dat? De bladeren ztten hier erg los in de gleuven. Of heb ik iets verkeerds gedaan?
De gebruiksaanwijzing erbij gepakt, maar daar staat niks over in. Raar maar waar. Ben benieuwd of de bladeren echt moeten bewegen.
De bladeren bewegen? Hier niet hoor, heb al eens geprobeerd ze er anders in te doen, maar krijg ze met geen mogelijkheid meer eruit
Wij hebben er ook 1. Niet dat hij nu nog gebruikt word hoor ! Maar bij ons zat er ook geen beweging in de bladeren hoor. Ik heb er weleens aan geprobeerd te rommelen, maar ze zitten muurvast joh!
hier is eerder een topic over geweest een aantal maanden geleden (door mij.. ;'0 ) iemand vertelde toen gebeld te hebben en kreeg als antwoord dat de bladeren kunnen bewegen als je kindje er aan zit! Nou jaaa... tegen de tijd dat hij bij de bladeren kon komen kon hij ook staan!
klopt, ik had inderdaad gebeld en dat als antwoord gekregen en ondertussen is de website nog steeds niet aangepast