Had al een keer een topic geopend over het kleuren op de leeftijd van 17 maanden. Inmiddels is mijn doerak de 18 maanden gepasseert en heb wederom geprobeert om met hem te gaan kleuren. Deze keer speciale stiften gehaald bij de hema, speciaal voor de allerkleinsten, dus kan dan geen kwaad als hij ze leegzuigt! maar nu doet hij er dus dit mee: Bekijk bijlage 58005
hahahahaha grappig gezicht. Mijn dochtertje kleurt al op haar manier van ongeveer 13 maanden (zet enkele strepen en kliedertjes)maar ze heeft er het geduld niet voor, ze is meer van het lekker spelen en heen en weer banjeren dan stil zitten, enige moment dat ze een paar min kan stil zitten is als we met haar serviesje bezig gaan maar uiteindelijk staat ze telkens op om iets te pakken of haar pony drinken te geven en gaat dan weer zitten. Misschien kun je gaan stoepkrijten met je zoontje? Hier de muren voor de deur al aardig vol maar moet eerlijk toegeven dat mams dat heeft gedaan haha.
uuuh soms zit het erin en soms niet...en dan bedoel ik niet de neus...maar het willen kleuren en freubelen....
haha.. ja het zit er dus nog niet in, wel in de neus, maar niet het kleuren en freubelen dus het stoepkrijten sla ik ook maar over, die zijn stukje dikker dan deze, wil niet weten hoe zijn neus er dan uitziet.