help groente drama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ozlem, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ozlem

ozlem Actief lid

26 dec 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    hallo

Ik krijg bij meneertje hier geen enkele soort groente naar binnen.
    Fruit lust hij wel maar groente :( Ik wordt er gek van wat voor gerechten ik ook geef hij lust niks .Hij begint dan met spugen jammeren met zijn armen slaan.

Wie had dit ook ?Hebben jullie tips?

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    misschien een soort groente in plaats van n gerecht? ik heb eerst groente(hij at maar n paar babylepeltje) en dan zijn flesje erachteraan gegeven zo at hij steeds meer.
    op een gegeven moment drinkt hij steeds meer groente minder van t flesje en daarna liet hij t flesje staan.
    hij at in het begin olvarit potjes en niks dat ik zelf maakte. na n tijdje begon hij mijn koken lekkerder te vinden. succes!

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    aaaat hij steeds meer groente bedoelde ik....

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Kun je het niet mengen met fruit? Thijmen lustte ook geen hapjes met alleen groente. Pas toen het gemengd was met aardappel oid ging het beter. Nu is het trouwens nog steeds geen groente-eter, alleen komkommer en gele paprika gaat goed.

5. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het schijnt dat je het beste een paar dagen dezelfde groente/fruit moet geven. Op die manier leren ze aan die smaakt te wennen. En sommige vinden het na een aantal keer pas echt lekker. Moet je maar eens googelen. Toen ik begon, was het echt een spelletje. Niks moet maar alles mag, maar in iedergeval wel even proeven. Wilt hij het vandaag niet, dan morgen nog een keer proberen. Zelf hebben wij een babycook (meningen hierover verdeeld), en wij vinden de smaak die je er van echt super. Mn zoontje vind alles lekker, omdat het pure smaken zijn.
    Welke groente probeer je te geven ??

6. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier wilde mn zoon in het begin juist niks van vers weten ;) kwam ik met mn goede voornemens. Dus begonnen met olvaritpotjes en toen hij daar aan gewend was steeds meer vers weer geprobeerd.

Deel Deze Pagina