Ik heb de wikkeldeken van snooze baby. Wat is die stof lekker zacht! En het blijft na keer-op-keer wassen net zo zacht. (ik klink nu net als een wasmiddel reclame, bah) Ik heb de deken als wikkeldeken gebruikt toen ze pas geboren was, voor naar het consultatiebureau, als inbakerdoek en als deken. Na een maand of 5 was het te klein maar absoluut veel plezier van gehad.
Wij hadden de snoozzz omdat onze dochter steeds ging staan in bed en erg onrustig sliep waardoor ze soms wel 20 keer op een nacht wakker werd. Door de snoozzz konden we haar vast leggen en sliep ze heerlijk door. Met de snoozzz had ze niet de ruimte om op haar buik te gaan liggen maar ze kon nog wel lekker op dr zij draaien. Ook hebben we een aantal keer bij familie op een boot gelogeerd. Daar was in de slaaphutten eigenlijk geen ruimte voor een campingbedje. Met de snoozzz konden we haar op een gewoon bed laten slapen omdat er toch niet uit kon vallen dan. Wij vonden het echt ideaal!! Na een maand of 2 hem elke dag gebruikt te hebben was ze er aan gewend om niet meer om te staan 's nachts en hebben we hem weggehaald. Hierna sliep ze heerlijk door.
Heb de Snoozz vandaag binnengekregen. Ga 'm straks in z'n bed leggen en dan zal ik hier wel neer typen wat ie ervan vond
ik ben hem vanmiddag zelf voor het eerst gaan gebruiken omdat onze meid op dr zij rolt en dan niet meer zelf terug durft te rollen waardoor ze dus wakker word en heel erg verdrietig is, zo zielig. maar vanmiddag sliep ze heel goed en vanavond ook dus ben benieuwd wat de nacht brengt
Hier ook gistermiddag voor het eerst gebruikt. Meneertje sliep al weken slecht omdat ie telkens op zijn buik rolde en dat eigenlijk niet wilde en dus ging huilen. Toen ik vanmiddag hem in de snoozz legde was ie meteen stil!! En heeft gelijk 3 uur achter elkaar geslapen! Vanacht heeft ie ook heerlijk geslapen! BEn benieuwd of het zo blijft
hier ook super goed geslapen vanacht! en mama dus ook ze werd om 8uur wakker, ik ging even later kijken en mevr had zich mooi weer om gedraait he dus vandaag het deel wat tussen de beentjes moet ook maar eens gaan gebruiken. nemen de snoozz vandaag mee naar opa en oma, kijken hoe dat gaat.
Hier gaat het op het moment niet zo goed met slapen, maar dat komt omdat ie vreselijk verkouden is. Maar hij kan tenminste niet meer op zijn buik draaien dus hoef niet meer 20 keer op 'n dag die trap op en af
haha ja ik ken het! het slapen overdag gaat echt minder maar denk dat ze tandjes krijgt, gelukkig gaat het snachts wel goed.
Ben verbaast eerlijk gezegt dat jullie je kindjes vast leggen. Wat een onzin. Het kan nog zo veilig zijn maar dat is het niet. Zielig dat ze niet op hun buikje mogen draaien omdat je dan geen zin hebt om ze terug te leggen. Maar ja dat is mijn mening. En wilde het even kwijt. Je moet doen wat waar je je goed bij voelt maar dit voelt niet goed.
hij mag van mij best op zijn buik draaien maar hij wil het niet. Vreselijk huilen als ie op zijn buik ligt. Plus dat ie dan nog meer last krijgt van zijn reflux en ik 20 keer op een dag zijn bed moet verschonen. PLUS erbij dat ik reuma heb en niet 20 keer per dag de trap op KAN lopen. Dus ja, ben een vreselijk ontaarde moeder die haar kind vastlegt. Net als inbakeren he, is ook zo vreselijk primitief en een martelwerktuig voor beebjes
you go girl idd ze mag best op dr buikje rollen maar ze durft niet meer terug en dat vind ik pas zielig, lig je lekker te slapen word je wakker omdat je met je hoofd tegen de bed spijlen knalt. nu slaapt ze heerlijk! dan maar "vastgebonden" in bed. maar heb wel een tevreden kindje die heerlijk slaapt!