Gillen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by liefenklein, Jun 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Herkent iemand dit? Kleine is nu 6 maanden en gilt sinds een paar dagen. Van plezier, dat wel. Ze ligt nu al een uur in bed te gillen en giert het uit van het lachen. Normaal is ze binnen 10 min. vertrokken. Is dit een fase? :p

2. Ja, haha ;)

3. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

Mar 4, 2013
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, hier ook een fase geweest.

4. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Wat grappig! Hier ook, niet in bed, maar verder overal: op het speelkleed, in de box, tijdens het douchen (met raam open dus de hele buurt kan het horen) en in de tuin. Hij heeft er echt lol van en ik eerlijk gezegd ook wel een beetje. :D Soms probeert hij zo hoog te gillen dat er geen geluid meer uitkomt, haha. Ik denk gewoon dat hij zijn stembanden aan het uitproberen is.

5. Andela

Andela Actief lid

Mar 21, 2014
    379
    0
    16
    Hier ook een kleine schreeuwer en ik vind het zo schattig en grappig. Dat kleine hoofdje zo star naar voren kijken mondje open en zo hoog en hard mogelijk. :D

6. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    Hier idem. Ook leuk; midden in de supermarkt :D
    Het bejaardentehuis hier in het dorp was net boodschappen doen dus het duurde wel even voor ik thuis was :)

7. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Haha ja het is superschattig! Met dat mondje wagenwijd open en handjes wapperen en lachen dat ze doet :D

8. Andela

Andela Actief lid

Mar 21, 2014
    379
    0
    16
    Oh ja dt wapperen haha, zo leuk die herkenbaarheid. En na het gillen gaat hij heel druk met z'n beentjes trappelen.

9. miss84

miss84 Bekend lid

Oct 2, 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier ook. Kleine is 5 maanden. Veel lol in bed met d'r voeten en gillen maar:)

10. Charmed

Charmed Fanatiek lid

Sep 16, 2012
    2,589
    79
    48
    Haha hier ook twee gillers :p
    Ze maken me 's ochtends altijd wakker haha.

En een van de twee doet altijd heel hard adem naar binnen 'doen' dan komt er zo'n gek geluid uit, en dat keihard dat ze erin smoort :p

11. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Is een fase! Onze dochter deed het ook keihard toen ze het ontdenkt had. Oren deden er soms pijn van! Gaat weer over hoor, tenminste, tijdens spelen en stoeien kunnen ze nog wel lekker blijven gillen, hihi!

12. Minerva

Minerva Niet meer actief

Yep!! Ik gilde een paar dagen om de haverklap lekker mee en toen was de fase snel voorbij ;)

Share This Page