Twee weken gelden opende ik nog een topic omdat ik dacht dat Sophie veel sliep....( had ik misschien niet moeten doen ) Nu slaapt ze zo weinig...eerst sliep ze tot 08.30-09.00 nu al bijna 3 weken 07.00 of nog eerder....en ze is dan echt wakker! s'middags sliep ze vaak 2,5 a 3 uur nu 1 uur tot 1,5 uur... Ze is er niet vervelend onder ofzo maar ze is super druk en actief zit werkelijk geen seconde stil....ik vond het zo lekker dat ze zoveel sliep...is dit misschien weer een periode of is er grote kans dat dit zo blijft?
Hier net zo.. Hij zit nu ook op 1 slaapje per dag van 2-3 uur.. Hij gaat om 19.00 uur naar bed en wordt wakker tussen 6.30 - 8.00 uur
Esmee sliep ook altijd toto 8 uur en overdag twee slaapjes van 2 uur. Maar toen ze ongeveer een jaar werd, werd dit steeds minder. Nu is ze vaak al voor 7 uur wakker en slaapt tussen de middag een uurtje als ik geluk heb en dit is al 4 maanden zo! Dus het kan best zo zijn dat het zo blijft.. Volgens mij vinden ze het jammer van de tijd om in bed te liggen!
Hier precies hetzelfde. Bij ons zit er ook werkelijk totaal geen regelmaat meer in. Vanochtend heeft hij van tien tot twaalf geslapen en daarna niet meer tot vanavond half acht! Mijn man kreeg hem met geen mogelijkheid in zijn bed vanmiddag. En dit gaat bij ons de laatste weken al zo. blijkbaar doet ons mannetje geen middagdutje, maar een ochtenddut.