Na de zwangerschap van mijn tweede heb ik zwangerschapsmasker gekregen. Van die vervelende bruine vlekken op mijn voorhoofd en bij mijn neus. Nu het zonnetje weer lekker schijnt zie je ze des te beter. Heeft er iemand tips over hoe je deze plekken moet behandelen?
Ik heb het al jaren, nog voordat ik zwanger was had ik het al. Het valt bij mij vooral op in de zomer, wanneer mijn huid lichter wordt in de winter is het minder opvallend. Ik heb er helaas nog geen middeltje voor (of tegen?) gevonden....
ik helaas ook niet... ik heb het al jaren, en ben nu ook al weer helemaal gevlekt. Ik smeer veel zonnebrandcreme met een hoge factor,maar dat helpt niet. Het ligt bij mij aan de hormonen die in de pil zitten, ben daarom een andere pil gaan slikken, een met minder hormonen, maar ik geloof niet dat het werkt Lies
Hier ook een slachtoffer, heb een bruine vlek onder mn oog, echt shit! Zal es ff google'en en kijken of er iets tussen staat. Mocht iemand de gouden tip hebben, mail hem me aub!
Is het als je het buiten een zwangerschap om hebt ook wel een zwangerschapsmasker dan? Ik heb altijd een masker van zomersproetjes... voorhoofd, wangen, neus, bovenlip... Ga i.i.g niet met hormoonzalf smeren. Dit stond ergens op internet, maar dat is echt troep!
er is veel over te vinden als je zwangerschapsmasker intypt bij google! Ik heb het zelf niet zo heel erg, 1 vlek onder mn oog. Is het als je het buiten een zwangerschap om hebt ook wel een zwangerschapsmasker dan? Jazeker, het begint als je zwanger bent door de hormoon verandering, maar het gaat nooit meer helemaal weg! Het heet ook wel melasma.