Zoals de titel al zegt: waar laten jullie digitale foto's afdrukken? Ben op zoek naar een nieuwe leverancier. Altijd met Elka Color gewerkt, altijd tevreden geweest, maar zaak is overgenomen en bestelsoftware trekt nergens meer op. Heb een 600-tal foto's om af te laten drukken, na anderhalf uur gisteren was nog niet de helft geüpload! Ze zitten in beginstadium van deze bestelsoftware, maar snelheid en gebruiksgemak is nog ver zoek. Vermits ik vrij snel mijn foto's afgedrukt wil hebben ben ik op zoek naar een andere leverancier. Kwaliteit staat bij mij voorop, dus moet voor mij niet de goedkoopste zijn want hecht enorm veel waarde aan mijn foto's. Foto.com hoor ik de laatste tijd alleen maar negatieve ervaringen over. Tijd terug zou de kwaliteit top geweest zijn, nu gaat hij er alleen maar op achteruit. Daarom ook fotoboek via albelli besteld. Dus, waar oh waar bestellen jullie?
Nog even dit: formaat gaan van 9x13 tot 13x18, dus deze moeten allemaal in het assortiment zitten. Zie net dat Spector dat al niet heeft. En ze moeten ook matt zijn.
Als je dat formaat echt wilt zou ik je foto zo kaderen en er een zwarte rand om heen plakken in photoshop en dan knip je hem zelf later uit Snap je het nog
Da's inderdaad een optie waar ik ook al over aan't denken was 't Is dat deze moeten dienen om te scrappen, dus vandaar het verschil in formaten dat ik nodig heb.
K weet niet wat scrappen is, maar ik zou het dan igg op deze manier doen. Dan heb je en kwaliteit en uiteindelijk het juiste formaat Je kan ook matt kiezen, en voor zwart wit foto's op een speciale zwart wit printer laten printen.
Scrapbooking, google maar eens op afbeeldingen. Heel leuk om te doen! Was net bij smartphoto aan't kijken: 12,99 verzendingskosten als je meer dan 500 foto's hebt!