Ik ben groot gillmore girls fan, maar vind dit seizoen ook erg tegenvallen. Ik mis de chemie, de spanning en wat zitten er een aantal lange nutteloze scenes tussen zeg ( zoals die van de musical!). Ik vond alleen het einde spannend, ik ben nu benieuwd maat het vervolg, maar dat is nog niet eens in de maak...
Ik heb nu 1 aflevering gezien maar het kan me nog niet echt boeien dit nieuwe seizoen. Misschien komt het nog!
Geen vervolg? Dan vind ik het helemaal een stom einde.. Heeft er iemand beter opgelet dan ik? Wanneer ging Rory nou met die verkleedde jongen naar bed? Zou ze zwanger van hem kunnen zijn?
Ik vond 't super <3 Juist ook die lange stukken 'onzin', dat gaf voor mij juist dat echte Stars Hollow gevoel. Ik hoooop dat er ooit nog zo'n serie van vier afleveringen komt, maar ik vind dit ook al echt een prima einde.
Lees dit maar even: Gilmore Girls fans, we REALLY need to talk about those last four words... - Nicola Oakley - Mirror Online Ik vind het nu juist mooi en super goed gedaan
Ik ben ook net klaar. Ben ik de enige die dat stuk met Rory en the Life or Death-brigade heel erg raar in elkaar gezet vond? Ik irriteerde me echt heel erg aan.. ueh.. ALLES van dat stuk. Zo onrealistisch en vreemd. Op dat stuk was ik het ook echt even kwijt. De sfeer, zeg maar. Verder vond ik het heerlijk! Weer lekker ontspannen onderuit met een kopje koffie . Ik hoop dat er nog een vervolg komt en dat dit enkel was om te kijken hoe goed een revival aan zou slaan (om Full House praktijken te voorkomen). Ik brand namelijk van verlangen om te weten te komen van wie en hoe het uit gaat pakken met Jess (die er trouwens heerlijk uit zag). Ik denk namelijk dat Logan, Rory's Christopher is en Jess haar Luke. Dat past gewoon . Maar op deze manier is het ook een full circle. Zoals ze al steeds zeiden. Al zou ik dat flink zuur vinden, hahaha.
Lang leve zwangerschapsverlof. Ik heb afgelopen maanden alle seizoenen gekeken, ben nu nog bezig met 7, maar ben erg benieuwd nu naar 8..
Ja, dat vond ik ook bij dat stuk. Irriteerde me er heel erg aan! Heb de serie nu afgezien.. Leek allemaal zo lekker bevredigend, maar toen.. dat einde!! Nu wil ik een vervolg!
Dat einde is fantastisch! Als het allemaal zo af had gelopen zoals je verwacht was het saai geweest en absoluut niet gilmore girls
Ik vond het wel stom dat ze uiteindelijk toch gingen trouwen. Vond het juist zo heerlijk recalcitrant van Lorelai om dat niet te doen. Al was het alleen maar om haar moeder te treiteren
Jaa, dat hele 'je moet trouwen, samenwonen telt niet' vond ik heel irritant. Maar dat vond ik altijd al, ook bij bv Max en Christopher. Waarom niet gewoon samenwonen?!
Ik verwachtte ergens ook dat de hulp van Emily haar de volgende dag zou vinden op dat bankje, overleden. Ik vond de verandering van Emily trouwens ook een leuke wending, moest ook erg lachen om dat stuk in het museum
Ik herken de gevoelens uit dat artikel absoluut. Heb echt geroepen dat ze dat einde niet zo konden maken. Omg! Niet eerlijk! Kun je toch niet maken?? Als einde van een serie moet je de kijken bevredigd achterlaten, niet met zoiets als dit. Ik baal er van!